וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין לכם כנפיים? "רד-בול" חייבת לשלם לכם כסף

חברת "רד-בול" תאלץ לפצות את לקוחותיה על כך שלא העניקה להם כנפיים,. לאחר שתביעה משפטית הוגשה נגדה, הגיעה חברת המשקאות לפשרה, לפיה תשלם פיצויים בשל הטעיה בפרסום

צילום מסך

בסרטון - אנשים ש"רד-בול" לא נתן להם כנפיים

אנחנו מקווים שאתם יושבים, אבל אין לנו דרך קלה לבשר לכם ש - "רד-בול" לא באמת נותן לכם כנפיים! כתוצאה מהתגלית הזו יצרני משקה האנרגיה ישלמו סכום של 13 מיליון דולר כפיצויים בשל הטעייה בפרסום במסגרת קמפיין שלהם "רד-בול נותן לך כנפיים".

בעקבות ההסדר איתו הגיעה החברה עם מגישי התביעה נגדה, כל צרכן שרכש בארצות הברית פחית "רד-בול" בין השנים 2002 ל-2014, זכאי לקבל פיצוי בסך 10 דולר במזומן או מוצרי רד בול בשווי 15 דולר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בצילום: פחית משקה שלא תעשה שום שינוי פיזי בגופכם/מערכת וואלה!, צילום מסך

התובעים טענו כי טענות החברה, לפיהן המשקה שלהם מעניק ביצועים משופרים ומהירות תגובה גבוהה יותר, הינן הטעיה, ואינן מגובות בעובדות. אחד מהתובעים אף טען כי למרות שהוא שותה את משקה האנרגיה בקביעות מאז 2002, הוא לא רואה שיפור בביצועים הספורטיביים שלו.

למרות שהסכימה לפשרה על מנת להמנע מהוצאות משפט, "רד-בול" הדגישה כי השיווק שלה תמיד נאמן ומדויק, והיא שוללת כל טענה בנוגע להטעיה. "רד-בול יישבה את התביעה כי להימנע מהוצאות משפט ומהסחת הדעת שיגרום. עם זאת, רד-בול ממשיכה לטעון כי השיווק והתוויות שלה תמיד היו ישרים ומדויקים, ומכחישה כי ביצעה עבירה כלשהי או כי היא נושאת באחריות", נאמר בהודעת החברה.

בעקבות הפרסום על ההסדר, נפתח אתר מיוחד עבור לקוחות הרוצים לקבל את הפיצויים, אולם האתר קרס לאחר שבמשך 24 שעות נכנסו אליו 4 מיליון גולשים ללא כנפיים שמעוניינים לקבל על כך פיצויים. על פי הערכות מספרם הרב של הפונים עלול להביא לכך שבפועל יקבלו הלקוחות פחות מהסכום שהובטח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully