וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר החשוד ברצח אחותו: יישלח לבדיקה פסיכיאטרית

14.10.2014 / 10:44

מעצרו של תושב בית דגן החשוד בדקירתה למוות של תמר ששון בת ה-72 הוארך בעשרה ימים. בית המשפט הורה לשלוח אותו לבדיקה בימים הקרובים. עורך דינו: "המצב שלו מאוד לא יציב"

צילום: דוד קורן, עריכה: יותם בן-דוד

בית המשפט השלום בראשון לציון האריך הבוקר (שלישי) בעשרה ימים את מעצרו של תושב בית דגן החשוד ברצח אחותו, תמר ששון בת ה-72, אתמול ביישוב. בית המשפט הורה לשלוח את החשוד לבדיקה פסיכיאטרית בימים הקרובים. שמו של החשוד נאסר לפרסום בשל מחלת הנפש ממנה הוא סובל.

עורך הדין גיא עין-צבי, המייצג את החשוד מטעם הסניגוריה הציבורית, סיפר כי נתקל בקשיי תקשורת עם החשוד. "בשלב הזה, היה קשה מאוד מאוד לתקשר איתו", אמר. "מעבר לבעיה הנפשית שהוא סובל ממנה, הוא גם כבד פה וכבד שמיעה, אז היה מאוד קשה לתקשר איתו. ביקשנו מבית המשפט שישלח אותו לבדיקה פסיכיאטרית על מנת שעד לדיון הבא נקבל תמונה קצת יותר ברורה באשר למצב שלו".

עוד בוואלה! חדשות:
האונס ברחובות: החשוד שוחרר, נער אחר נעצר
בית הנבחרים הבריטי הצביע בעד הכרה בפלסטין
אחרי 40 יום: קים נראה בפומבי - כשהוא נתמך במקל

הארכת מעצר לחשוד ברצח אחותו בבית דגן, בית משפט השלום ראשל"צ, אוקטובר 2014. דרור עינב
החשוד בבית המשפט, הבוקר/דרור עינב

כשנשאל אם להערכתו החשוד יהיה כשיר לעמוד לדין, השיב: "אני לא פסיכיאטר. המצב שלו כעת נראה מאוד מאוד לא יציב, הוא חשדני כלפי כולם, גם כלפיי, בגלל זה שיתוף הפעולה שלו איתי היה מאוד מצומצם".

החשוד, בן 58, נעצר אתמול בבוקר לאחר שעל פי החשד דקר למוות את אחותו. היא נמצאה ללא רוח חיים בביתה ברחוב התפוז בבית דגן. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום שהגיעו לזירה קבעו את מותה במקום. אמם של השניים, קשישה כבת 90, שהייתה בבית בזמן הרצח לקתה בחרדה והועברה לקבלת טיפול בבית החולים אסף הרופא בראשון לציון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הארכת מעצר לחשוד ברצח אחותו בבית דגן, בית משפט השלום ראשל"צ, אוקטובר 2014. דרור עינב
החשוד בבית המשפט, הבוקר/דרור עינב

עד מהרה התברר כי החשוד, שכבר תקף בעבר את אחותו, מוכר לרשויות כאדם הלוקה בנפשו. בית המשפט קבע בעבר כי עליו לשהות במוסד פסיכיאטרי וגם במשרד הבריאות הכירו במצבו הבעייתי. למרות זאת, בשבועות האחרונים התאפשר לו להסתובב חופשי – ובני המשפחה מפנים אצבע מאשימה לבית המשפט, למשטרה ולמשרד הבריאות.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully