וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: רצחה את בת זוגו של האקס - והחביאה צלעותיה ברכבו

12.10.2014 / 18:48

עפאף גילאווי, צעירה תושבת באר שבע, נאשמת כי לאחר שבן זוגה נפרד ממנה והחל לצאת עם אחרת, החליטה לרצוח אותה. לאחר שהשליכה את הגופה למאכל חיות, היא ניסתה להפליל את האקס ברצח

רים מוסלמי, נרצחה על ידי חברתו לשעבר של בן זוגה. חטיבת דובר המשטרה
האישום: נרצחה בגלל קנאה. רים מוסלמי/חטיבת דובר המשטרה

כתב אישום חמור הוגש היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד עפאף גילאווי, תושבת באר שבע בת 32, בעבירות של רצח, שיבוש הליכי משפט ומסירת ידיעות כוזבות, לאחר שרצחה לכאורה את חברתו של בן זוגה לשעבר. לאחר מכן, ככל הנראה על מנת להיפטר מהראיות, השליכה גילאווי את גופתה של הנאשמת בשטח פתוח, ובשרה נאכל על ידי חיות. את צלעותיה, כך על פי כתב האישום, הטמינה ברכבו של בן זוגה לשעבר. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרה של הנאשמת עד לתום ההליכים בשל מסוכנותה.

על פי כתב ההאישום, בשנים שקדמו לאירועים המתוארים, ניהלו גילאווי ומוחמד אבו-אלקיעאן קשר רומנטי. ככל הנראה, לפני כחודשיים החליט אבו- אלקיעאן לסיים את הקשר, והחל לצאת עם רים מוסלמי, צעירה תושבת המרכז. עקב כך, התעוררה קנאתה של גילאווי, שגמלה בלבה להתחיל לעקוב אחר מוסלמי במטרה לסכסך ולהפריד בינה לבין אבו-אלקיעאן.

אולם ניסיונות ההפרדה לא צלחו, וכשבועיים לאחר מכן החליטה גילאווי לשים קץ ל"תחרות" ולרצוח את מוסלמי, לכאורה.

עוד ידיעות משפט ופלילים:
נעצר חשוד באונס הנערה בת ה-15 ברחובות
פרשת הרב פינטו: ניצב ארביב נחקר לראשונה
תקרית חמורה בשומרון: מתנחל חשוד שירה לעבר פלסטינים

גילאווי לא התכוונה לבצע את הרצח בחופזה, ונראה כי תכננה את המעשה לפרטי פרטים. כמה ימים לפני המעשה, היא הצטיידה בכרטיס סים ומכשיר טלפון נייד ייעודי, שבאמצעותו התכוונה ליצור קשר עם מוסלמי במטרה להיפגש עמה לצורך הריגתה.

על פי כתב האישום, ביום שבת בערב, בתאריך ב-23 באוגוסט, יצר חבר של גילאווי קשר עם המנוחה באמצעות הטלפון הייעודי, וקבע לבוא ולקחת אותה מתל אביב לבילוי ב"צימרים" בבאר שבע. כמה שעות לאחר מכן, אסף החבר את המנוחה מתל אביב והביאה לגינה ברחוב קיבוץ גלויות, שם המתינו להם גילאווי עצמה וחבר נוסף. לאחר שיחה קצרה סוכם כי המנוחה תצטרף אליו, אל חברו ואל הנאשמת לנסיעה לבאר שבע.

הארבעה החלו אז בנסיעה מתל אביב לבאר שבע, כשבמהלכה ישבו גילאווי ומוסלמי בספסל האחורי של הרכב. גילאווי מואשמת כי באותה נסיעה השקתה את המנוחה לשכרה, וכשהגיעו הארבעה לדירתה בבאר שבע, הייתה מוסלמי כבר שיכורה לגמרי ובהכרה מעורפלת.

בשלב הזה, כך על פי כתב האישום, אירע הרצח. אולם עד לרגע זה, בפרקליטות ובמשטרה לא יודעים כיצד בוצע והיכן. "הנאשמת המיתה את המנוחה בכוונה תחילה, מבלי שהמנוחה התגרתה בה לפני המעשה ולאחר שגמלה בלבה ההחלטה להמיתה. לאחר מכן, במקום ובמועד שאינם ידועים למאשימה, הטילה הנאשמת את גופת המנוחה במקום פתוח, ובשרה נאכל על ידי חיות".

האקס שהה חודש במעצר - לשווא

אך הסיפור המחריד לא מסתיים כאן. יום לאחר מכן הוציאה גילאווי את כרטיס הסים מהטלפון הנייד של מוסלמי, התקינה אותו במכשיר הטלפון הנייד שלה ושלחה מסרונים לאבו- אלקיעאן, במטרה להתחזות אל המנוחה. באותם מסרים כתבה "רים מוסלמי" כי היא מבקשת להיפרד ממנו ואינה חפצה עוד בקשר עמו. יומיים לאחר מכן, דיווח אבו-אלקיעאן על היעדרותה של מוסלמי למשטרה וזו פתחה בחקירה.

בכך לא תמו מעלליה של הנאשמת, שככל הנראה הייתה נחושה גם להפליל את בן זוגה לשעבר ברצח. על פי כתב האישום, גילאווי לקחה את מפתחות רכבו של אבו-אלקיעאן באחד מהימים לאחר הרצח, כשהגיע לדירתה ונרדם. לאחר מכן היא שמה בתא המטען שלו שלוש צלעות שנטלה קודם לכן מגופתה של מוסלמי, בצירוף מכשיר אייפון מנופץ. לאחר שאבו-אלקיעאן עזב את הדירה, לא מודע לתכולת תא המטען של מכוניתו, התקשרה גילאווי למשטרה ומסרה כי בן זוגה לשעבר התוודה כי רצח את המנוחה ולקח את גופתה ברכב. או אז נתנה גילאווי את מספר הרישוי של הרכב של אבו-אלקיעאן, והוסיפה כי גם מכשיר הטלפון הסלולרי של מוסלמי נמצא במכונית.

עקב אותה שיחה, נעצר אבו-אלקיעאן על ידי המשטרה ושהה במעצר למשך כחודש, עד שהמקרה פוענח והרוצחת נחשפה. בכתב האישום נכתב: "במעשיה המתוארים לעיל המיתה הנאשמת את המנוחה בדם קר, בנסיבות שבהן יכולה הייתה לחשוב ולהבין את תוצאות מעשיה. בנוסף, הנאשמת שיבשה הליכי משפט ומסרה ידיעות כוזבות על עבירה".

לפניות לכתבת גלי גינת: gali.gnt@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully