וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אח החשוד באונס הנערה מרחובות: "זו טעות בזיהוי"

12.10.2014 / 17:50

מעצרו של הנער שנעצר הלילה בחשד שאנס בת 15 ברחובות הוארך בשלושה ימים. אחיו הכחיש כי הוא מעורב במעשה. "כל הממצאים מראים שזה לא אחי, זה לא יכול להיות הוא"

צילום: דוד קורן, עריכה: גדי וינסטוק

משפחתו של הנער בן ה-17 שנעצר הלילה (ראשון) בחשד שאנס את הנערה בת ה-15 מרחובות מסרבת להאמין כי הוא האדם שהמשטרה חיפשה אחריו מאז המעשה ביום חמישי האחרון. "יש כאן טעות בזיהוי", אמר אחיו של הנער שנעצר, "אני לא מאמין שהוא עשה את הדבר הזה".

הוא הוסיף שאחיו נעצר בעבר על "דברים שגרתיים, שלא מתקרבים לאישומים האלה", ואף הסביר שבשנים האחרונות הוא התחיל לשנות את דרכיו וביקש להתקבל למכינה קדם צבאית כדי להיות לוחם בצה"ל. "ביום-יום כל המדריכים וכל המורים שלו אומרים עליו רק דברים חיוביים. ההאשמות (שבהן הוא מואשם, א"א) הן כל כך חמורות. אנחנו כמובן משתתפים בצער המשפחה ובצער הילדה, אבל אנחנו ממש לא מאמינים שהוא עשה את הדבר הזה".

עוד בוואלה! חדשות:
שיר בכר נהרגה ברפטינג בפרו: "אהבה את החיים"
לוכד הפדופילים "הפיל" ברשת רופא ילדים ותיק
לרשות ולמצרים יש אינטרס להתמהמה בשיקום עזה

אחיו של החשוד באונס הנערה מרחובות. דוד קורן,
אחיו של החשוד באונס הנערה מרחובות/דוד קורן
"יש כאן טעות בזיהוי. כל הממצאים מראים שזה לא אחי"

"אני מכיר אותו כל החיים שלי", אמר האח. "זה לא אחי וכל הממצאים מראים שזה לא הוא". הוא סיפר כי לאחר ארוחת החג אחיו ישב עם המשפחה והוסיף שלאחר מכן הוא הלך לישון ו"כולנו ראינו אותו"."אני בעצמי הייתי ער עד לפנות בוקר. ישבנו כל המשפחה בסוכה והעברנו את הזמן. הוא כל הזמן היה בקרבת המשפחה".

האח אמר כי האישומים החמורים בהם מואשם אחיו מעמידים את המשפחה במצב קשה מאוד: "אנחנו מנסים לתמוך אחד בשני, ומקווים כי ימצאו את האשם האמיתי". "זה ממש מוזר לי", סיכם האח, "זה לא נתפס בכלל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

"מקווה שנצליח להוכיח שמדובר באדם אחר"

עו"ד יגאל גולדשטיין, המייצג את החשוד, אמר אף הוא שמדובר בטעות בזיהוי וזאת לדבריו בשל שורת סיבות לכאורה שתומכות בטענה זו. "המשטרה ביקשה שמונה ימים וקיבלה שלושה ימי הארכת מעצר", אמר, "אני מקווה שנצליח להוכיח שבעצם מדובר באדם אחר, ושהאירוע מיוחס בעצם לנער דומה בתבניתו ובתווי הפנים שלו לחשוד, כך שבסופו של יום נצליח לשחרר את הנער".

עו"ד גולדשטיין אמר כי הנער משתף פעולה עם החוקרים ואף סיפר על פרטי האירוע. "לפי גרסתו, אין לו שום קשר למיוחס לו, הוא לן בביתו שנת ישרים (בזמן המעשה, א"א). לאור החקירה שנערכה בתיק, אני מקווה שאכן בסופו של יום עצרו אדם שאין לו שום קשר למעשה".

על פי החשד, ביום חמישי לפנות בוקר אנס הנער את בת ה-15, שיצאה לרכיבה על אופניים ברחובות. מחקירת האירוע עלה כי החשוד עצר את הנערה והוביל אותה באלימות למקום מסתור בצד השביל, בשטח פתוח ברחוב סירקין בעיר, שם לכאורה אנס אותה באכזריות. בסוף השבוע מצאו במשטרה קצה חוט שהוביל בסופו של דבר למעצר החשוד. "מדובר באירוע חמור מאוד ואנו משקיעים בפענוחו מאמצים רבים", אמר גורם במשטרת מרחב השפלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully