וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: צעיר אנס בת 15 שרכבה על אופניים ברחובות

9.10.2014 / 14:29

כוחות גדולים פתחו בסריקות לאיתור החשוד שנמלט מהזירה. מחקירה ראשונית עולה כי הוא עצר את הנערה, שרכבה על אופניה, והוביל אותה באלימות למקום מסתור, שם ביצע בה אונס

אילוסטרציה. ShutterStock
החשוד עצר את אופניה של הנערה והוביל אותה באלימות/ShutterStock

משטרת רחובות מנהלת בשעות האחרונות (חמישי) מצוד אחר צעיר החשוד באונס נערה בת 15, שיצאה היום לפנות בוקר לרכיבה על אופניים בעיר. מחקירה ראשונית של המקרה, עולה כי החשוד עצר את האופניים, והוביל אותה באלימות למקום מסתור לצד השביל, בשטח פתוח ברחוב סירקין בעיר, שם על פי החשד אנס אותה באכזריות.

מיד לאחר מכן, נמלט החשוד מהמקום. בשלב זה, הזעיקה הנערה את המשטרה. כוחות גדולים של משטרת מרחב השפלה פתחו בסריקות באזור בניסיון לאתר את התוקף, אולם הוא טרם אותר.

עוד בוואלה! חדשות:
בערב החג: בן 40 הוכש על ידי נחש במהלך ריצת לילה
משפחות המטיילים שחולצו בפרו: "הם עברו טראומה"
בן 42 טבע למוות באזור נמל יפו בתל אביב

רוצח מעיין ספיר בזמן ערעורו בבית משפט עליון- אוגוסט 2010. עומר מירון
הצעיר שהורשע באונס מעיין ספיר וברציחתה/עומר מירון

בחודש מאי 2005, נרצחה הנערה מעיין ספיר, גם היא בת 15, בנסיבות דומות כאשר נער בן 17 התנפל עליה וניס לאנוס אותה בשעת ערב ברחובות, כשהייתה בדרכה להיפגש עם חברים. הוא הורשע ברצח הנערה, באינוסה ובביצוע מעשה סדום, ונגזרו עליו מאסר עולם בגין הרצח ו-15 שנות מאסר בגין המעשים האחרים.

בפסק הדין נכתב: "מדובר באירוע חמור ביותר, הן בתוצאותיו והן באכזריותו. המערער לא הכיר את המנוחה טרם המעשה וכל 'חטאה' היה שיצאה למפגש רעים. המנוחה, בת 15, נקטפה בדמי ימיה. היא נפלה קורבן לעבירת אונס, מעשה סדום ורצח. אין במעשה המערער כל רקע, הקשר, הסבר או היגיון".

לפניות לכתב: aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully