וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כ-200 אלף יצאו לטייל ברחבי הארץ: "כמו בחו"ל"

11.10.2014 / 15:56

חרף הירידה בטמפרטורות, המונים גדשו את שמורות הטבע והגנים הלאומיים. בין האתרים הפופולריים היו הגנים הלאומיים בקיסריה, בעין חמד ובציפורי, ויערות קק"ל בחבל הבשור ובבן שמן. צפו במפת הפקקים

צילום: שלומי גבאי עריכה: קשת סידי

כ-200 אלף מטיילים פוקדים מאז שעות הבוקר (שבת) את שמורות הטבע, הגנים הלאומיים ויערות קק"ל ברחבי הארץ. מבין הגנים הלאומיים, תנועה ערה במיוחד נרשמה בגן הלאומי קיסריה, בגן הלאומי עין חמד שם, בגן הלאומי ציפורי ובגן הלאומי ממשית. נוסף על כך, מטיילים רבים פקדו את אתרי המים בצפון, בהם שמורת טבע תל דן, שמורת טבע הבניאס, שמורת טבע שניר והמג'רסה. גם באתרים גן לאומי ירקון- אפק וגן לאומי אפולוניה שבאזור המרכז דווח על תנועה של חובבי טבע ונופשים רבים.

מבין יערות קק"ל, ריכוזי המטיילים הגדולים ביותר נרשמו בחבל הבשור ויער המלאכים בדרום, באזור בן שמן ופארק קנדה במרכז וביער ביריה וברעם בצפון. כמו כן, אלפי מטיילים ביקרו באגמון החולה ונהנו ממראות הנדידה, הודות לכך שכ-10,000 עגורים שוהים במקום בימים אלה.

עוד אירועים בארץ
תקרית חמורה בשומרון: מתנחל חשוד שירה לעבר פלסטינים
3,000 דונם חורש טבעי נשרפו ברמת הגולן
מי צילם את התמונה האחרונה של החלל מתן גוטליב?

מטיילים בגן הלאומי קיסרה, 11 באוקטובר 2014. שלומי גבאי
מטיילים בגן הלאומי קיסריה, היום/שלומי גבאי

אלון וולף ממושב חרב-לאת שליד חדרה סיפר לוואלה! חדשות על ביקורו בגן הלאומי קיסריה. "באתי עם האישה והילדים כדי לרכוב על אופניים בנמל. יש פה שמש ומזג האוויר נעים", אמר. "גם עושים ספורט וגם נהנים מההצגות והמדוכנים. ממש כיף פה ונעים - לא חם מדי ולא קר מדי. אנחנו אוהבים לטייל בארץ. יש לנו ארץ יפה, ממש כמו בחו"ל".

מבקר נוסף בגן הלאומי, צחי וקסמן מרעננה, סיפר: "הגענו לפה הבוקר, עשינו סדנה עם הילדים וצפינו בחיזיון אור-קולי. היה כיף ונהנו ממזג האוויר. נמשיך הלאה לתחנה הבאה. הדרך לפה הייתה די חלקה, למעט פקק אחד במחלף ינאי, אבל לא היה נורא".

עוד בוואלה!

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה
מטיילים בגן הלאומי קיסרה, 11 באוקטובר 2014. שלומי גבאי
"יש לנו ארץ יפה". מטיילים בגן הלאומי קיסריה, היום/שלומי גבאי
מטיילים בגן הלאומי קיסרה, 11 באוקטובר 2014. שלומי גבאי
הגן הלאומי קיסריה/שלומי גבאי

את הישראלים הרבים שיצאו הבוקר מביתם לשמורות הטבע ברחבי הארץ קיבל מזג אוויר סתווי. השמים היו מעוננים חלקית, והטמפרטורות ירדו במקצת. קיים אף חשש מגשם מקומי בהמשך היום והערב. גם בחול המועד מזג האוויר צפוי להיות דומה. מחר, יום ראשון, עדיין ייתכן גשם מקומי. בנוסף לכך, מזג האוויר יוסיף להיות מעונן חלקית ותחול ירידה נוספת בטמפרטורות, שיהיו מעט נמוכות מהממוצע לעונה, בעיקר בהרים. בשני יהיה מעונן חלקית עם סיכוי לגשם מקומי ובשלישי תהיה ירידה קלה בטמפרטורות, עם צפי לגשם מקומי.

הטמפרטורות החזויות להיום ולהלילה: בתל אביב מ-27 מעלות ביום ועד 20 מעלות בלילה, בחיפה מ-26 עד 19 מעלות, בטבריה מ-32 עד 21, ברמת הגולן מ-29 עד 16, בצפת מ-25 עד 15 מעלות, בעמק המעיינות מ-31 עד 19 מעלות, בירושלים מ-27 עד 16 מעלות, בבאר שבע מ-30 עד 19 מעלות, בים המלח מ-33 עד 26 מעלות ובאילת מ-35 מעלות ביום ועד 24 מעלות בלילה.

(עדכון ראשון: 15:12)

לפניות לכתבת עדי חשמונאי: adihashmonai@walla.com

מפת הפקקים המתעדכנת - צפון:

מפת הפקקים המתעדכנת - מרכז:

מפת הפקקים המתעדכנת - דרום:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully