וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי צילם את התמונה האחרונה של החלל מתן גוטליב?

אמו של הלוחם שנהרג ב"צוק איתן" ביקשה בפייסבוק סיוע באיתור אדם שנתן למשפחה בהלוויה תמונה שצילם, בצירוף מכתב ושיר, אך חתם רק בשמו הפרטי. "ניסינו להגיע אליו ולא הצלחנו"

כתבתו של אביב אברמוביץ'; צילום: עמרי יעקובוביץ, יותם רונן, יוסי ציפקיס, דובר צה"ל; עריכה: יאיר דניאל

(צפו בקטעים מהסרט התיעודי שצולם על מתן גוטליב)

אמו של סמל ראשון מתן גוטליב, לוחם מגלן שנהרג ברצועת עזה במבצע "צוק איתן", פרסמה אתמול (חמישי) בפייסבוק את התצלום האחרון של בנה לפני שנהרג. בכיתוב התמונה מסבירה האם, רוחמה גוטליב, כי אחד הלוחמים שהגיע להלווייתו של מתן נתן לאחיו, עומר, את התצלום בצירוף מכתב, אולם חתם בשמו הפרטי בלבד.

כעת האם מבקשת סיוע באיתור הלוחם שצילם את התמונה כדי לפגוש אותו. "כשנפרדנו ממתן עומר קיבל את התמונה שמופיעה כאן ומכתב. את התמונה והמכתב צילם וכתב בחור בשם אביה. איננו מכירים אותו ואנו מעוניינים להגיע אליו", כתבה האם בפייסבוק.

עוד על מתן גוטליב:
סוף עצוב: הסרט התיעודי של לוחם מגלן מתן גוטליב
אח החייל שנהרג לנתניהו: "תנהיג. די לפחד מהעולם"
הציל את מפקדו בעזה - ונהרג בקריסת מבנה ממולכד

תמונתו האחרונה של סמל ראשון מתן גוטליב, שנהרג במבצע "צוק איתן", שאמו העלתה לעמוד הפייסבוק שלה, אוקטובר 2014. מתוך פייסבוק, צילום מסך
התצלום האחרון. מתן גוטליב/צילום מסך, מתוך פייסבוק

"לדעתי זאת התמונה הכי יפה שלו", אמרה האם בשיחה עם וואלה! חדשות זמן קצר לאחר מותו של מתן. "הוא הביא לו את זה שם בשקית עם מכתב. במכתב הוא כתב לו שיר ואחר כך כתב תיאור של איזה קרב. אנחנו מניחים שזה חבר. הוא היה איתו שם. זה לא מישהו מהצוות, גם אף אחד לא מכיר, כי ניסינו להגיע ולא הצלחנו להגיע אליו".

אמו של סמ"ר מתן גוטליב ז"ל מציגה את אחת מתמונותיו האחרונות בביתה בראשון לציון, אוגוסט 2014. יותם רונן
"זאת התמונה הכי יפה שלו". רוחמה גוטליב/יותם רונן

גוטליב, בן 21 מראשון לציון, נהרג ביומו ה-23 של מבצע "צוק איתן" יחד עם שניים מחבריו לצוות "עפרון" ביחידת מגלן, סמ"ר עומר חי וסמ"ר גיא אלגרנטי. במהלך סריקות לאיתור מנהרה התקפית בחאן יונס שבדרום הרצועה, נכנס הכוח למבנה ששימש עד לאחרונה כמרפאה של אונר"א, ולאחר שצוות הלוחמים נכנס למבנה, הופעלו מטענים שהוצמדו לקירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully