וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמיעד נפגע בתאונה ביום הטקס לזכר אביו שנהרג בעזה

שלומי גבאי

8.10.2014 / 0:16

עמיעד כחלון בן ה-8 איבד רק לפני חודשיים את אביו רמי, שנהרג במבצע "צוק איתן". אתמול, זמן קצר לפני טקס השקת העמותה לזכרו, נפצע הבן מג'יפ כשרכב על אופניו. "היה לנו נס גדול"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: קשת סידי

חודשיים בלבד אחרי שאיבד את אביו, רב-נגד רמי כחלון, שנהרג מפיצוץ רימון במבצע "צוק איתן" ברצועת עזה – נפצע אתמול אחר הצהריים (שלישי) בנו עמיעד בן השמונה בתאונת דרכים בחדרה.

סמוך לשעה 15:00 נפגע עמיעד על ידי ג'יפ נהוג בידי תושב חדרה בן 24, שעה שרכב על אופניו. הוא נפצע באורח בינוני, טופל על ידי מד"א ופונה לבית החולים הלל יפה שם הוא מאושפז במחלקה לטיפול נמרץ כללי כשהוא סובל משבר בידו, מחבלה בראשו וממכות יבשות. מבית החולים נמסר שמצבו בינוני ויציב, ושלא נשקפת סכנה לחייו.

עוד ידיעות בוואלה! חדשות
אחרי הפיצוץ בגבול: ישראל בדרך להסלמה מול חיזבאללה?
פרו: חולצו שישה מהמטיילים, שניים עדיין נעדרים
אירופה נאלצה להסיר סנקציות על ענקית נפט איראנית

כתוצאה מהפגיעה, האופניים של עמיעד נגררו למרחק של כ-20 מטרים. הנהג הפוגע עצר מיד במקום ויחד עם אחרים הזעיק את כוחות ההצלה. עד ראייה המתגורר בסמוך סיפר: "שמעתי חריקת בלמים חזקה וכשיצאתי החוצה ראיתי אופניים לכודות מתחת לג'יפ שחור, וילד קטן שרוע על הקרקע זועק לעזרה. הזעקנו את כוחות ההצלה שהגיעו במהרה". נסיבות התאונה נחקרות על ידי בוחני התנועה של משטרת חדרה.

"ב-15:25 קיבלנו קריאה במוקד על ילד שרכב על אופניים ונפגע", סיפרה ליאת מזרחי פרמדיקית מד"א שהגיעה לזירה. "כשהגענו הבחנו בילד שרוע על הקרקע ובמרחק כמה מטרים ממנו האופניים מתחת לגלגלי רכב. הוא היה בהכרה מלאה, כאוב מאוד וסובל. טיפלנו בו ופינינו אותו לבית החולים".

עמיעד הוא בנו הצעיר מבין ארבעת ילדיו של רב-נגד רמי כחלון איש חטיבת הנצחנים שנהרג בחודש אוגוסט ב"צוק איתן" . האלמנה פנינה הוזעקה למקום התאונה, שקרתה סמוך לביתה. היא רצה לאמבולנס ממררת בבכי וכשהיא נסערת. "כל ההרגשה והמראות מאירוע של רמי חזרו אליי. אירע לנו היום נס גדול", אמרה.

הערב הושקה בחדרה עמותה בשם "חדרה עושה טוב" על שמו של רמי כחלון ז"ל – במעמד משפחת כחלון וראש עיריית חדרה צבי גנדלמן. "כשהתארגנו להגיע לערב ההשקה קיבלתי את ההודעה הקשה. מיד הגעתי וראיתי את בני באמבולנס", אמרה, "אלוהים שמר על בני, זה יכול היה להיגמר באופן הרבה יותר גרוע".

(עדכון ראשון: 21:21)

נפצע בתאונת דרכים בנו בן ה-8 של רמי כחלון שנהרג במבצע צוק איתן, אוקטובר 2014. שלומי גבאי
הג'יפ ומתחתיו האופניים של עמיעד/שלומי גבאי
נפצע בתאונת דרכים בנו בן ה-8 של רמי כחלון שנהרג במבצע צוק איתן, אוקטובר 2014. שלומי גבאי
נפצע בתאונת דרכים בנו בן ה-8 של רמי כחלון שנהרג במבצע צוק איתן, אוקטובר 2014/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully