וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעבדת הקוקאין הגדולה בישראל נחשפה בפתח תקווה

7.10.2014 / 12:05

בתום חקירה סמויה שכללה תצפיות ומעקבים נעצרו שני תושבי העיר בני 34 ו-26 בחשד שהפעילו את המעבדה. ככל הנראה השניים הבריחו את הסם ארצה על ידי בלדרים

מעבדה לזיקוק קוקאין התגלתה בדירה בפתח תקווה, אוקטובר 2014. דוברות המשטרה, חטיבת דובר המשטרה
מעבדת הקוקאין בפתח תקווה/חטיבת דובר המשטרה, דוברות המשטרה

מעבדת הקוקאין הגדולה ביותר שנמצאה בישראל נחשפה אמש על ידי המשטרה בדירה בפתח תקווה. מדובר במעבדה לזיקוק קוקאין שהופכת את הסם מנוזלי למוצק. על פי החשד, בקבוקים המכילים קוקאין במצב נוזלי הוברחו לישראל על ידי בלדרים שהעבירו את הסם לשני תושבי העיר בנמל התעופה בן גוריון. השניים, בני 34 ו-26, נעצרו בחשד שהפעילו את המעבדה. הם יובאו היום (שלישי) להארכת מעצרם בבית המשפט השלום בראשון לציון.

עוד בוואלה! חדשות:
בשל מצבו הבריאותי: הוקפאה החקירה נגד ח"כ בן אליעזר
אפליית הספרדיות נמשכת: יותר מ-20 חרדיות עדיין בבית
עשרות דגלוני דאעש נמצאו בשקית בין השיחים בנצרת עילית

מעבדה לזיקוק קוקאין התגלתה בדירה בפתח תקווה, אוקטובר 2014. דוברות המשטרה, חטיבת דובר המשטרה
הופך למוצק. הקוקאין שנתפס/חטיבת דובר המשטרה, דוברות המשטרה

תחילתה של הפרשה לפני כמה ימים כאשר בלשי ימ"ר צפון זיהו פעילות סחר בקוקאין בהיקפים גדולים באזור הצפון. במסגרת חקירה סמויה שהתנהלה בנושא, עלה שמם של שני החשודים אז החלו בלשי ימ"ר מרכז לעקוב אחריהם. הבלשים איתרו דירת מסתור אשר שימשה את השניים ולאחר שורה של תצפיות ומעקבים החליטה אמש המשטרה לפרוץ לתוכה. במקום נמצאה המעבדה שכללה בין היתר תמיסות של חומר החשוד כקוקאין נוזלי, כמויות גדולות של קוקאין בצורת אבקה וכן חומרים כימיים, ובכלל זה חומצות אשר שימשו את השניים על פי החשד לזיקוק הקוקאין הנוזלי והפיכתו למוצק.

בתוך כך, אתמול נעצרו בעל ואישה בשנות ה-20 לחייהם ביפיע שבצפון לאחר שבביתם נמצאו כאלף כדורים החשודים ככדורי "אקסטזי", חומר החשוד כחשיש במשקל של מעל לקילוגרם, אקדח 9 מ"מ החשוד כגנוב ומחסניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully