וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות דגלוני דאעש נמצאו בשקית בין השיחים בנצרת עילית

7.10.2014 / 10:43

הדגלונים של ארגון "המדינה האסלאמית" נמצאו על ידי פקח של העירייה כשהם מגולגלים בין השיחים. גם ראש העיר הגיע למקום והזדעזע. "מדאיג לגלות דגלים של הארגון הרצחני הזה בפתחי הבתים שלנו"

דגלי דאעש שנמצאו בנצרת עילית, אוקטובר 2014. חטיבת דובר המשטרה
"נדהמתי לגלות את הדגלים של דאעש". הדגלונים, זמן קצר לאחר שנמצאו/חטיבת דובר המשטרה

25 דגלונים של ארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש) נמצאו הבוקר (שלישי) בתוך שקית בנצרת עלית. פקח עירייה מצא אותם, לדבריו, ברחוב היצירה שבאזור התעשייה הר יונה במהלך פעילות שגרתית. בשלב זה לא ברור למי הם שייכים והמשטרה פתחה בחקירה.

"ראיתי חבילה מגולגלת בין השיחים", סיפר הפקח, אודי אלבז. "כשפתחתי אותה נדהמתי לגלות את הדגלים של דאעש. התקשרתי למשטרה שהגיעה מהר למקום. מאוד מדאיג לגלות דגלים של הארגון הרצחני הזה ממש בפתחי הבתים שלנו ולחשוב שיש אנשים שגרים בסביבתנו ותומכים באידיאולוגיה הרצחנית הזאת".

למקום הגיע גם ראש העיר אלכס גדלקין שהביע זעזוע מהימצאות הדגלונים במקום. גדלקין אמר כי הוא סומך על המשטרה שתמצא את האנשים שאחראים לכך.

עוד בוואלה! חדשות:
מורה מצפון הארץ נעצר בחשד להזדהות עם דאעש
תושב אום אל-פחם הורשע באימון עם דאעש בסוריה
קצין בכיר בגולן: "דאעש רחוק, אך המציאות משתנה"

דגלי דאעש שנמצאו בנצרת עילית, אוקטובר 2014. חטיבת דובר המשטרה
"מדאיג לחשוב שיש אנשים שגרים בסביבתנו ותומכים באידיאולוגיה הרצחנית הזאת"/חטיבת דובר המשטרה

ביום ראשון שוחרר למעצר המורה בן ה-24 מכפר קרע שבצפון שנעצר בשבוע שעבר בחשד להזדהות עם דאעש. בית משפט השלום בחדרה הורה לשחררו למעצר בית למשך שבוע. עורך הדין מוחמד אגברייה, המייצג את החשוד, מסר: "המשטרה החלה הבוקר לרדת מן העץ הגבוה שעליו טיפסה. אין שום ראיות ונסיבות שקושרות את מרשי לדברים שהחוקרים ראו בדמיונם. מרשי לא ביצע שום עבירה והתיק הזה ייסגר כלא היה, ימי מעצרו של המורה היו מיותרים לחלוטין".

אגרבייה נעצר לראשונה בתחילת השבוע שעבר לאחר שבביתו נמצא חומר תעמולה של "המדינה האיסלאמית". הוא הודה בחקירתו כי הביא את החומרים לארץ, בהם דגלי הארגון שתלה בסלון ביתו, לאחר ששהה בירדן לצורך לימודיו. כמו כן, טען כי החומרים שנתפסו רלוונטיים לעבודתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully