וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שדד סניף בנק בראשון לציון - עם מזרק ובו מיץ ענבים

7.10.2014 / 15:12

החשוד, תושב העיר, נכנס לסניף בנק ברחוב סחרוב ואמר לפקיד: "אני חולה איידס ובמזרק יש את הדם שלי, תן את הכסף או שאני דוקר אותך". הפקיד לא היסס ונתן לו יותר מ-20 אלף שקלים

המשטרה עצרה שלשום (ראשון) תושב ראשון לציון בשנות ה-50 לחייו, בחשד כי לפני כשבועיים שדד יותר מ-20 אלף שקלים מסניף בנק דיסקונט ברחוב סחרוב בעיר. "כלי הנשק" שבו השתמש לביצוע המעשה - מזרק עם מיץ ענבים - רחוק מלהיות קטלני.

על פי החשד, האיש הגיע לסניף הבנק ופנה לאחד הפקידים, תוך שהוא מציג בפניו את המזרק. "אני חולה איידס ובמזרק יש את הדם שלי", אמר. "תן לי את הכסף או שאני דוקר אותך במזרק". הפקיד המבוהל מיהר להעביר לחשוד את הסכום האמור במזומן, והשודד נמלט מהזירה.

עוד ידיעות משפט ופלילים:
אישום: פרץ לבתים ואיים על דיירים במזרק נגוע באיידס
שב"ס שכח להביא הנאשמות - והכרעת הדין במשפט רצח נדחתה
הבלגן חוגג: הודעה מפוברקת על מינויים במשטרה

באמצעות מצלמות אבטחה, שבהם נראה השודד עולה על כלי רכב מחוץ לסניף הבנק, אותרה בעלת הרכב, בת זוגו של החשוד. מאוחר יותר עצרו שוטרי משטרת ראשון לציון, בפיקודו של סגן-ניצב איציק מנשה, את החשוד עצמו, שמעצרו הוארך אתמול בבית משפט השלום בעיר בחמישה ימים.

במשטרה חושדים כי האיש פעל באופן סדרתי, ושדד סניפי בנקים נוספים באזור המרכז כשהוא חמוש במזרק עם מיץ ענבים שאותו הציג כמכיל דם הנגוע באיידס. הרקע למעשים הוא ככל הנראה חובות כספיים גדולים שאליהם נקלע החשוד.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully