וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם ביטחוני: "החוליה שחדרה מלבנון ונורתה בידי צה"ל הייתה חמושה"

5.10.2014 / 18:35

הגורם הישראלי התייחס לחילופי האש שאירעו בגבול הצפוני, והסביר כי הירי של כוח צה"ל לעבר הכוח הלבנוני היה לגיטימי. "מבחינת ישראל לא מדובר בהפרת ריבונות (של לבנון)", הבהיר

צילום: יותם אסרף – ג'יליס, עריכה: קשת סידי

גורם ביטחוני ישראלי התייחס היום (ראשון) אחר הצהריים לחילופי האש שאירעו מוקדם יותר בגבול לבנון בין צה"ל לבין חוליה שחצתה את קו הגבול לישראל. "לפי עדויות החיילים, החוליה הלבנונית שחצתה קו כחול (הקו המסמן על המפות את הגבול הבינלאומי בין ישראל לבין לבנון – א"ב) הייתה חמושה", אמר. כמו כן, הבהיר הגורם כי הירי שביצע כוח צה"ל לעבר החוליה היה לגיטימי. "מבחינת ישראל לא מדובר בהפרת ריבונות (של לבנון)", ציין.

וואלה! חדשות - הסיפורים החמים:
עורפים ללא גבולות: ארגוני טרור בעולם מצטרפים לדאעש
צום ליד מיטת הבן: מפקד סיירת צנחנים נלחם על חייו
"איש של שטח": מיהו המועמד למפכ"לות שחר איילון?

חיילים על גבול לבנון מבצעים סריקות, אוקטובר 2014. ג'יליס
חיילי צה"ל בסריקות באזור הגבול עם לבנון, היום/ג'יליס

במהלך התקרית שהתרחשה בצהריים נפגע אדם מאש צה"ל בגבול לבנון. מצה"ל נמסר כי כוח שעסק בפעילות מבצעית בגבול זיהה חוליה חוצה את קו הגבול, פתח בירי נשק קל, וככל הנראה פגע באחד החשודים. החוליה נמלטה צפונה לשטח לבנון. "צה"ל ימשיך וישמור על ריבונותה של מדינת ישראל במרחב הגבול", נמסר. כמו כן, נבדקת האפשרות שמדובר בחוליה משולבת של צבא לבנון וחיזבאללה.

בכלי תקשורת בלבנון דיוחו כי חייל לבנוני נפצע מאש צה"ל במהלך חילופי אש שהתפתחו באזור א-סדאנה שליד חוות שבעא בדרום לבנון. לפי דיווח בערוץ אל-מנאר של חיזבאללה, צבא לבנון פתח באש לעבר כוח ישראלי שניסה להתקדם לעבר נקודת תצפית השייכת לצבא במקום. בערוץ MTV הלבנוני כינו את הפעולה "ניסיון הסתננות" של צה"ל לתוך שטח לבנון.

לפניות לכתב אמיר בוחבוט: amirbohbot@walla.com

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully