וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל: ירינו לעבר חוליה שחצתה מלבנון, אדם אחד נפגע

5.10.2014 / 15:18

בכלי התקשורת בלבנון דיווחו כי הנפגע הוא חייל של צבא לבנון, ושחילופי האש התפתחו לאחר שכוח צה"ל ניסה להתקדם לעבר נקודת תצפית של הצבא בדרום המדינה. חיזבאללה: "ישראל פגעה בריבונות הלבנונית"

צילום: יותם אסרף – ג'יליס, עריכה: קשת סידי

אדם אחד נפגע היום (ראשון) מאש צה"ל בדרום לבנון. מצה"ל נמסר כי כוח שעסק בפעילות מבצעית בגבול זיהה חוליה חוצה את קו הגבול, פתח בירי נשק קל, וככל הנראה פגע באחד החשודים. החוליה נמלטה צפונה לשטח לבנון. "צה"ל ימשיך וישמור על ריבונותה של מדינת ישראל במרחב הגבול", נמסר. כמו כן, נבדקת האפשרות שמדובר בחוליה משולבת של צבא לבנון וחיזבאללה.

בכלי תקשורת בלבנון דיוחו כי חייל לבנוני נפצע מאש צה"ל במהלך חילופי אש שהתפתחו באזור א-סדאנה שליד חוות שבעא בדרום לבנון. לפי דיווח בערוץ אל-מנאר של חיזבאללה, צבא לבנון פתח באש לעבר כוח ישראלי שניסה להתקדם לעבר נקודת תצפית השייכת לצבא במקום. בערוץ MTV הלבנוני כינו את הפעולה "ניסיון הסתננות" של צה"ל לתוך שטח לבנון.

קאסם האשם, חבר פרלמנט לבנוני מטעם חיזבאללה, הגיב על תקרית הירי בגבול, ואמר כי "ירי הצבא הישראלי על החיילים הלבנונים בחוות שבעא הוא פעולה תוקפנית ופגיעה בריבונות הלבנונית". בדברים שאמר לאתר החדשות "אל-נשרה", קרא האשם לכוחות יוניפי"ל למנוע מישראל לבצע "התקפות כאלו".

עוד בוואלה! חדשות:
במשטרה נערכים למלחמת חיסולים לקראת שחרור שירזי
ביום כיפור: זיהום האוויר צנח ב-99% ברחבי הארץ
מדוע השקיע אדלסון מיליונים בקמפיין נגד מריחואנה?

  • עוד באותו נושא:
  • צה"ל
  • לבנון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully