וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 12 נפצע קשה בנפילה מגשר בחיפה, אבנים יודו בבירה

במהלך יום הכיפורים טיפלו צוותי מד"א ב-2,319 בני אדם, בהם ילדים שנפצעו במהלך רכיבה על אופניהם. בירושלים נעצרו נערים שיידו אבנים על כלי רכב. התחבורה הציבורית שבה לסדרה ב-20:30

עומס ברכבת ישראל בעקבות תקלה ברכבת ,ספטמבר 2012. דרור עינב
התחבורה הציבורית שבה לסדרה ב-20:30/דרור עינב

צום יום הכיפורים תם הערב (שבת) בשעה 19:00. בשעה 20:30 שבה לסדרה התחבורה הציבורית ברחבי הארץ, וזאת לאחר שהופסקה אתמול כמה שעות לפני תחילת הצום.

במהלך היממה האחרונה העניקו טיפול צוותי מגן דוד ל-2,319 בני אדם, מהם 68 שהתעלפו עקב הצום. 18 מהם נזקקו להחייאה. כמו כן, אירעו כמה תאונות ברחבי הארץ. בחיפה נפצע באורח קשה ילד בן 12 שנפל מגשר חנקין מגובה של שבעה מטרים בזמן שרכב על אופניו. הוא פונה לבית החולים רמב"ם בעיר כשהוא סובל מפגיעות ראש ומחבלות בכל חלקי גופו. הוא הוכנס לניתוח והועבר למחלת טיפול נמרץ ילדים כשהוא מורדם ומונשם. תחנת משטרת חיפה חוקרת נסיבות המקרה.

בתאונה אחרת בעיר, ילדה בת 14 נפצעה באורח קל עד בינוני אחרי שהתהפכה עם אופניה ברחוב הציונות. היא פונתה לרמב"ם כשהיא סובלת משברים בפניה. היא טופלה בחדר המיון של בית החולים ומשם הועברה לאשפוז במחלקה כירורגית ילדים.

מה קרה בעולם במהלך החג?
דאעש ערפו ראשו של בריטי; קמרון: "בלתי נסלח"
חרדה בארה"ב: עשרה הושמו בבידוד מחשש לאבולה
אולטימטום למפגינים בהונג קונג: "התפנו עד יום שני"

מטיילים ברחובות תל אביב ביום הכיפורים 14 בספטמבר 2013. דרור עינב
רוכבי אופניים בתל אביב, במהלך יום הכיפורים אשתקד/דרור עינב

בכביש 1, בקטע שבין שער הגיא למחלף לטרון נפצע באורח קשה רוכב אופניים בן 54 בנפילה על הכביש. הוא פונה לבית החולים הדסה בירושלים כשהוא סובל מחבלת ראש.

בבני ברק נפצע באורח קשה פעוט כבן שנתיים בנפילה מחלון ביתו שבקומה שלישית. הוא פונה לבית החולים שיבא בתל השומר כשהוא בהכרה, וסובל מחבלות ראש ואגן.

במושב אביגדור שליד קריית מלאכי נפצעה באורח קל נערה בת 12 בכף ידה משער חשמלי שנסגר עליה. היא פונתה לבית החולים שיבא בתל השומר עם קטיעה של שתי אצבעות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אמבולנס של מד"א בכותל המערבי במהלך יום הכיפורים. מד"א
צוותי מד"א טיפלו ב-2,319 בני אדם במהלך החג/מד"א

באזור הגליל המערבי אירעו כמה תאונות. בכפר ורדים נפצעה באורח קל ילדה בת 12 קל בנפילה מאופניה ברחוב מירון. היא פונתה בניידת של מד"א לבית החולים לגליל המערבי בנהריה כשהיא סובלת משבר בכף ידה. רוכב אופנוע בן 43, המשתייך לכוחות הביטחון, נפצע באורח בינוני לאחר שהחליק עם אופנועו. הוא אושפז במחלקה האורטופדית בבית החולים. בכפר יאסיף נפצע באורח בינוני ילד בן 12 שנפל מטרקטורון. הוא פונה לבית החולים כשהוא סובל מחבלות ראש וגפיים.

נוסף על כך, ארבעה ילדים בני 13-7 נפצעו באורח קל בעיניים ובפנים במהלך אירועי חג הקורבן. הם נפצעו בביתם בכפרים: ירכא, בית ג'אן, פקיעין וסמיע כיסרא, ואושפזו בבית החולים לגלילה מערבי בנהריה.

במושב שדמות דבורה שבגליל התחתון נפצע באורח קשה ילד בן 15, לאחר שהתמוטט מסיבות לא ברורות. הוא פונה במסוק של מד"א לבית החולים רמב"ם בחיפה כשהוא מורדם ומונשם וסובל מחבלה בראשו.

בת שנתיים נפגעה מפגיעת אבן בראשה בארמון הנציב בירושלים, נובמבר 2013. יואב דודקביץ'
אבנים יודו לעבר כלי רכב בכמה אזורים בירושלים/יואב דודקביץ'

גם במשטרה נאלצו לטפל בכמה אירועים במהלך החג. בשכונת ראס אל-עמוד שבירושלים עצרה המשטרה שני נערים בני 14-13 לאחר שיידו אבנים לעבר ישיבת "בית אורות". בטיילת ארמון הנציב, צומת פת והר חומה יודו אבנים לעבר כלי רכב. לא היו נפגעים.

בצפון, יודו אבנים לעבר רכב הסעות של המרכז הרפואי לגליל המערבי באזור שכונת אוסישקין בנהריה ובאזור הכפר ג'סר א-זרקא שליד קיסריה. בשני אירועים אלה לא דווח על נפגעים.

בדרום, יודו אבנים לעבר אמבולנסים של מד"א באשקלון ובאשדוד. גם בשני אירועים אלו לא דווח על נפגעים.

לפניות לכתבים:
עדי חשמונאי: adihashmonai@walla.com
יניר יגנה: Yanir9310@walla.com

(עדכון ראשון :19:00)

  • עוד באותו נושא:
  • יום כיפור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully