וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: ביצעו מעשה סדום בבת 14 בהסעה מבית הספר

30.9.2014 / 13:16

בית הספר שבו לומדת הנערה דיווח למשטרה כי היא הותקפה בהסעה לביתה. שני נערים בני 15 ו-16 הלומדים עמה נעצרו בחשד למעורבות במעשה. צפויים נעצרים נוספים

שני נערים בני 15 ו-16 נעצרו אתמול בחשד שביצעו מעשה סדום ומעשים מגונים בבת 14 וחצי ללא הסכמתה בזמן שהיו בהסעה בדרך חזרה מבית הספר שבו הם לומדים בשפלה. המעצרים באו בעקבות דיווח של בית הספר למשטרה. מעצרם של שני החשודים יהוארך היום (שלישי) עד יום חמישי בבית משפט השלום בראשון לציון. החקירה בנושא נמשכת, ומהמשטרה נמסר כי צפויים מעצרים נוספים.

בחודש שעבר התפרסמה פרשת ניצול מיני שבה, על פי החשד, עשרות נערים בגילים שונים קיימו יחסי מין עם בת 14 ברחובות. לידי המשטרה הגיע מידע בנוגע למקרה, והיא פתחה בחקירה. שניים מהנערים נעצרו. עם זאת, הנערה עצמה סירבה לשתף פעולה עם החוקרים.

מקרה אחר של עבירות מין בין בני נוער נחשף באפריל השנה, אז נעצרו שבעה נערים בני 13 עד 17, תושבי תל אביב, בחשד שאנסו נערה בת 13. מהחקירה עלה כי הנערים יצרו קשר עם המתלוננת ונפגשו עמה בכמה הזדמנויות במקומות שונים בעיר, בין היתר בגנים ציבוריים. הם חשודים שתקפו אותה מינית יחד, ביצעו בה מעשים מגונים ואף אנסו אותה.

לפניות לכתב: Aviash123@walla.co.il

עוד ידיעות פלילים ומשפט:
חשד: פועל הבניין שנפל מגובה בפתח תקווה - נרצח
גזר הדין של לחיאני: חצי שנת עבודות שירות, קנס וקלון
עונשי מאסר כבדים לרבנים שסיפקו תעודות מזויפות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully