וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: עשרות נערים קיימו יחסים עם בת 14 ברחובות

לוואלה! חדשות נודע על פרשת ניצול מיני, שמסעירה את גורמי הרווחה והחינוך בעיר. נראה כי לפחות כמה מהנערים קיימו עם הנערה יחסי מין מלאים. שניים נעצרו אך הנערה לא משתפת פעולה עם המשטרה, שמנסה להגיע אל יתר המעורבים

אילוסטרציית נערה. ShutterStock
"אנחנו מנסים להתחקות אחר שמות הנערים שהיו מעורבים בפרשה"/ShutterStock

משטרת רחובות חושדת כי נערה בת 14 נפלה קורבן לעבירות מין מצד קבוצה של עשרות נערים בגילאים שונים - כך נודע לוואלה! חדשות. המשטרה הצליחה לאתר את הנערה אולם זו מסרבת לפי שעה לשתף פעולה עם החוקרים. מידע ראשוני על הפרשה הגיע לחוקרי משטרת מרחב השפלה, ובהנחיית מפקד המרחב יהודה עטר, נפתחה החקירה.

עוד ידיעות בוואלה! חדשות
מתכוננים לכישלון: ”אם חמאס יחדש הירי נגיב בעוצמה”
הפגנת תמיכה בחתונת מורל ומחמוד: "נלחמים בפשיזם"
הזמר יגאל בשן מאושפז בתל אביב עם פצעי דקירה

הפרשה מסעירה את גורמי הרווחה והחינוך ברחובות, לאחר שבימים האחרונים נפוץ מידע על כך שהנערה, תושבת העיר, נוצלה מינית בידי כמה עשרות נערים, שחלקם ככל הנראה אף קיימו עמה יחסי מין מלאים.

למרות סירובה של הנערה לשתף פעולה, ממשיכים במשטרה לחקור את המידע והיום נעצרו שני נערים החשודים במעורבות במעשה. "אנחנו מנסים להתחקות אחר רשימת שמות הנערים שהיו מעורבים בפרשה כדי להגיע אליהם", אמר גורם במשטרה שאישר לוואלה! חדשות את דבר החקירה.

שורת תקיפות מיניות של קטינים בתקופה האחרונה

בחודש אפריל נחשפה פרשת התעללות מינית על ידי משטרת מחוז ש"י כששלושה נערים בני 16 נעצרו בחשד שהתעללו פיזית, נפשית ומינית בחבריהם לפנימייה לנוער בסיכון. השלושה נחשדו בהתעללות שנמשכה חודשים ארוכים בשלושה מחבריהם לספסל הלימודים. המשטרה ייחסה לחשודים עבירות חמורות של סחיטה באיומים, תקיפות אלימות ומיניות, שידול לסמים, כליאת שווא, עבירות רכוש ומעשים נוספים.

חודש מוקדם יותר נערים שבעה נערים בני 13 עד 17, תושבי תל אביב, בחשד שאנסו נערה בת 13. מהחקירה עלה כי הנערים יצרו קשר עם המתלוננת ונפגשו עמה בכמה הזדמנויות במקומות שונים בעיר, בין היתר בגנים ציבוריים. הם נחשדו שתקפו אותה מינית ביחד, ביצעו בה מעשים מגונים ואף אנסו אותה. מחקירת המשטרה עלה כי אחד הנערים, שלמד עם הנערה, הוא שהביא את חבריו בשיטת "חבר מביא חבר", ושאר התוקפים לומדים בבית ספר אחר. חוקרי המשטרה הצליחו להתחקות אחר התכתבויות בפייסבוק ובווטסאפ בין החברים, שבהן סיפרו על מעלליהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully