וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממחר: שביתה כללית בכל בתי המשפט ועיצומים בדואר

ההסתדרות תחדש מחר את הצעדים הארגוניים במסגרת משבר הדואר ומאבק עובדי הקבלן. לא תהיה קבלת קהל בבתי המשפט. יו"ר ההסתדרות: "אלפי משפחות מוחזקות בתקופת החגים כבנות ערובה"

בית משפט השלום, עכו. ינואר 2014. אדריאן הרבשטיין
לא תהיה קבלת קהל בכל בתי המשפט/אדריאן הרבשטיין

ההסתדרות הודיעה כי החל ממחר (שלישי) תתחיל שביתה כללית בכל בתי המשפט במדינה, וזאת כחלק ממאבק לזכויות עובדי המדינה ועובדי דואר ישראל. במסגרת השביתה תופסק עבודתם של עובדי המינהל והמזכירויות בבתי המשפט, כמו גם עבודת הקלדניות ומדור הפלילים. לא תהיה קבלת קהל ולא יתקבלו פניות גם בפקסים.

ההסתדרות אמנם השהתה לרגל החג את העיצומים בהם נקטו בשבועות האחרונים עובדי דואר ישראל ושירות המדינה, אולם לאור חוסר ההתקדמות בפתרון המשבר יחודשו החל ממחר פעולות המחאה. מההסתדרות נמסר כי השביתה בשירות המדינה קשורה לסכסוך העבודה שהוכרז לפני מספר שבועות בגין "ההתנהלות החד-צדדית של המדינה בכל הנוגע לרפורמות ושינויים מבניים". עוד נמסר כי "בהסתדרות מוחים נגד תופעת עובדי הקבלן ומדיניות הדלת המסתובבת שבהן נוקטת המדינה, תוך הנצחת תבניות העסקה פוגעניות".

במקביל יחודשו מחר העיצומים של עובדי הדואר. בין היתר תופסק חלוקת הדואר הרשום בכל רחבי הארץ, לא יהיה טיפול בשירותי הדואר של משרדי הממשלה, לא יתאפשר עדכון העברת בעלות על רכב בסניפי בנק הדואר ובמשרד התחבורה ולא יהיה טיפול במערך הקנסות של מערכת בתי המשפט, משטרת ישראל והרשויות המקומיות.

"אסור לתת למשבר הזה להימשך", אמר היום יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן. "אני קורא לכל הגורמים המעורבים בהחלטות הנוגעות לעתידם של עובדי הדואר לפעול באחריות וללא דיחוי נוסף. חרב הפיטורים המונפת מעל לצווארם של עובדי דואר ישראל, מותירה באי-ודאות כשבעת אלפים משפחות אשר מוחזקות בתקופת החגים כבנות ערובה ונאלצות לשלם מחיר יקר".

מדוברות בתי המשפט נמסר: "הדיונים יתקיימו כסדרם אלא אם יודע לבעלי הדין אחרת".

עוד ידיעות בנושא
המשבר בדואר: ארדן מתעקש על מעבר ל-3 ימי חלוקה
עשרות טיסות עוכבו בנתב”ג: ”סקנדל לאומי”
דעה: גוף ארכאי, בעולם שרץ קדימה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully