וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכדה ראשונה להילרי וביל קלינטון: צ'לסי ילדה בת

27.9.2014 / 9:46

בסטטוס בחשבון הטוויטר שלה הודיעה קלינטון הצעירה על לידת הבת. "מארק ואני מלאי אהבה ואסירי תודה על הולדתה של בתנו הראשונה, שרלוט", כתבה. בהודעה לא נמסר מתי הייתה הלידה

צ'לסי קלינטון ובעלה מרק מזבינסקי. ניו יורק, פברואר 2014. AP
"מקווה שאהיה אם טובה". צ'לסי קלינטון ובעלה מארק מזבינסקי/AP

צ'לסי קלינטון, בת 34, בתם של נשיא ארצות הברית לשעבר ביל קלינטון ושל שרת החוץ לשעבר הילרי קלינטון, ילדה את בתה הבכורה ואת נכדתם הראשונה של הוריה. צ'לסי ובעלה מארק מזבינסקי הודיעו הבוקר (שבת) על הולדת הבת.

בסטטוס שפרסמה בחשבונות הפייסבוק והטוויטר שלה כתבה צ'לסי: "מארק ואני מלאי אהבה ואסירי תודה על הולדתה של בתנו הראשונה, שרלוט קלינטון-מזבינסקי". ביל קלינטון צייץ מחדש את הציוץ שלה בטוויטר. בהודעה לא נמסרו פרטים על מועד הלידה עצמו.

עוד בעולם:
האם חוסני מובארק יזוכה מרצח מפגינים במצרים?
טייסת הקרב הערבייה שהפציצה את דאעש ומטריפה את העולם
אפגניסטן: טליבאן כבש מחוז וערף ראשים של תושבים

צ'לסי קלינטון מודיעה על הולדת בתה הבכורה  27 בספטמבר 2014. טוויטר, צילום מסך
ההודעה בטוויטר/צילום מסך, טוויטר

לפני חמישה חודשים הודיעה קלינטון הצעירה על הלידה הצפויה. "אני מרגישה שהכול לטובה, אם זה בן או בת, ומקווה שהיא או הוא יגדל או תגדל בעולם שבו יש כל כך הרבה מנהיגות חזקות", אמרה בסיומו של כנס להעצמת נערות בניו יורק שיזמה קרן קלינטון. "אני רק מקווה שאהיה אם טובה עבור ילדי, ובתקווה ילדיי, כפי שאמי הייתה עבורי". לאחר ההודעה כתב ביל קלינטון בחשבון הטוויטר שלו כי הוא "נרגש להוסיף עוד שורה לביוגרפיה שלי... סב לעתיד! הילרי ואני שמחים כל כך עבור צ'לסי ומארק".

הנכדה הראשונה נולדה בזמן שהילרי שוקלת האם לנסות התמודד שוב על נשיאות ארצות הברית בבחירות שיתקיימו ב-2016. קלינטון היא המועמדת המובילה עם סיכויי ההצלחה הגבוהים ביותר במפלגה הדמוקרטית, והיא צפויה לקבל החלטה בנושא בתחילת 2015.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully