וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי קלינטון הודיעה: מחכה לילד ראשון

בתם בת ה-34 של הנשיא ושל שרת החוץ לשעבר הודיעה כי היא ובעלה מצפים לבן, או לבת: "מקווה שאהיה אם טובה". הילרי הודתה כי היא "נרגשת מאוד", וביל צייץ: "אני סב-לעתיד"

צ'לסי קלינטון הודיעה כי היא מצפה לילד ראשון. ניו יורק, 17 באפריל 2014. AP
האם-לעתיד והסבתא-לעתיד, הלילה בניו יורק/AP

צ'לסי קלינטון הודיעה אמש (חמישי) כי היא ובעלה מארק מזבינסקי מצפים לילד ראשון. בתם בת ה-34 של הנשיא לשעבר בילד קלינטון ושרת החוץ לשעבר הילרי קלינטון הודיעה על כך בסיומו של כנס להעצמת נערות בניו יורק שיזמה קרן קלינטון.

כשאמה לצדה, קלינטון הצעירה אמרה כי היא "מרגישה הכול לטובה אם זה בן או בת ומקווה שהיא או הוא יגדל או תגדל בעולם שבו יש כל כך הרבה מנהיגות חזקות. אני רק מקווה שאהיה אם טובה עבור ילדי, ובתקווה ילדיי, כפי שאמי הייתה עבורי".

צ'לסי קלינטון ובעלה מרק מזבינסקי. ניו יורק, פברואר 2014. AP
קלינטון עם בעלה מארק מזבינסקי/AP

הסבתא-לעתיד הנרגשת, ששוקלת להתמודד בבחירות לנשיאות בשנת 2016, אמרה כי היא "נלהבת מאוד" לקראת הגחתו של הצאצא או הצאצאית, וקשרה זאת למטרת הכנס. "אני רוצה לראות אותנו ממשיכים לנוע קדימה למען הדורות הבאים, כך שאולי הנכד שלנו לא יצטרך לדאוג בגלל דברים שנשים צעירות וגברים צעירים מודאגים לגביהם כיום".

בשנה שעברה אמרה צ'לסי קלינטון בריאיון שהעניקה למגזין "גלאמור" כי היא ובעלה מצפים להקים משפחה בקרוב, ואף הגדירה את 2014 "שנת התינוק". היא משמשת כיום סגן יו"ר קרן הילרי וצ'לסי קלינטון, שפועל במקומות שונים בעולם.

גם הצלע השלישית במשפחה לא איחר לתת את התייחסותו להתרחבות המתוכננת של המשפחה הנשיאותית. אחרי ההודעה הדרמטית כתב בטוויטר: "נרגש להוסיף עוד שורה לביוגרפיה שלי... סב לעתיד! הילרי ואני שמחים כל כך עבור צ'לסי ומארק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully