וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל "נתיבי ישראל" מסיים תפקידו מוקדם מהצפוי

23.9.2014 / 11:48

שי ברס עוזב את התפקיד כחודשיים לפני המועד שהכריז עליו. לדברי גורם בכיר בחברה, הוא אולץ להתפטר עקב פרסומים על מינוי יועץ חיצוני ללא מכרז. את מקומו ימלא זמנית סמנכ"ל הכספים

שי ברס, מנכ"ל נתיבי ישראל. אתר נתיבי ישראל, אתר רשמי
תכנן לסיים את הקדנציה ולפרוש בנובמבר. שי ברס/אתר רשמי, אתר נתיבי ישראל

מנכ"ל החברה הממשלתית "נתיבי ישראל", שי ברס, יסיים היום (שלישי) את תפקידו, כחודשיים לפני המועד הצפוי. ברס הודיע על הפרישה המוקדמת בישיבת דירקטוריון שנערכה בשבוע שעבר, וזאת בשל דרישת משרד האוצר כי הוא יסיים את תפקידו באופן מידי, טרם המועד עליו הכריז. את מקומו יתפוס באופן זמני סמנכ"ל הכספים אמיר אסרף, עד שוועדת האיתור תכריע מי יהיה המנכ"ל החדש.

עוד בוואלה! חדשות:
החשבון נסגר: רוצחי שלושת הנערים נורו למוות בחברון
היוזמה שתחשוף מי מפעיל את חברי הכנסת שלנו
צה"ל הפיל מטוס קרב שחדר לישראל מסוריה

לדברי גורם בכיר בחברה, ברס אולץ להתפטר ומועד פרישתו הוקדם בעקבות פרסומים על מינויו של המהנדס החיצוני דוד גת ליועץ החברה, ללא קיום מכרז. אתר "גלובס" פרסם כי בחודש מאי האחרון זומן ברס לפגישה אישית עם מנהל רשות החברות הממשלתיות, אורי יוגב, על רקע ממצאי דוח הביקורת בפרשת מחלף דרור ובפרשות נוספות. במהלכה הבהיר יוגב לברס כי בכוונתו לנקוט נגדו הליכים משמעתיים. בתום הפגישה הודיע ברס כי בכוונתו לסיים את תפקידו "בתום הקדנציה" בחודש נובמבר, עם כניסתו של מנכ"ל חדש לחברת "נתיבי ישראל".

"נתיבי ישראל" אמונה על פרויקטים תחבורתיים מהגדולים בארץ, בעלי תקציבים גבוהים. במשך שנים שכרה החברה את שירותי חברות הניהול והפיקוח "איתם הנדסה אזרחית וניהול פרויקטים" ו"אמי מתום מהנדסים ויועצים בע"מ", כפי שפורסם בתחקיר וואלה! חדשות. זאת, למרות ליקויים רבים שהתגלו בפרויקטים שניהלו חברות אלה, בהם שקיעת מחלף דרור, קריסת תקרת מנהרות גילון והקמת הר אפר סמוך לקיבוץ שפיים, בכביש 531.

מחברת "נתיבי ישראל" נמסר: "דירקטוריון חברת 'נתיבי ישראל' נעתר בשבוע שעבר לבקשת מנכ"ל החברה לסיים את תפקידו. ההתפטרות תיכנס לתוקפה בערב ראש השנה ובתום ארבע שנים בתפקיד. שי ברס נפרד מעובדי החברה והודה להם על תקופה מאתגרת ומהנה מבחינה אישית ומקצועית".

לפניות לכתבת: danayark@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully