וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: דקר למוות את שכנו בגלל ריב על בלוני גז

21.9.2014 / 18:28

ויקטור מיקולסקי נרצח בדקירות סכין בחזה במהלך סכסוך שכנים. הוא נמצא מוטל בחדר המדרגות של בניין משותף בבת ים. השכן לא נמלט מהזירה, נעצר כשעל גופו כתמי דם ונלקח לחקירה

צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: מתן חדד, קריינות: לירון בארי

חשד לרצח בבת ים: ויקטור מיקולסקי, בן 35, נדקר למוות הערב (ראשון) בכניסה לביתו ברחוב כ"ט בנובמבר בעיר. המשטרה עצרה את שכנו בחשד לביצוע הרצח. מהחקירה הראשונית עולה כי סמוך לשעה 17:30 פרצה קטטה בין שני השכנים בבניין משותף בעיר, במהלכה שלף אחד מהם סכין ודקר את שכנו דקירות בחזה. כתוצאה התמוטט הדקור בחדר המדרגות של הבניין ואיבד את הכרתו.

ניידת טיפול נמרץ של מד"א הוזעקה למקום, והצוות ביצע בו פעולות החייאה אך לבסוף נאלץ לקבוע את מותו. החשוד בדקירה לא נמלט מהזירה וכוחות משטרת תל אביב שהגיעו למקום עצרו אותו, כשכתמי דם עדיין על גופו. הוא נלקח לחקירה.

מהתשאול הראשוני עולה כי סיבת הרצח היא ריב של השניים על מיקום בלוני גז בבניין המשותף בו הם גרים. כמו כן, המשטרה בודקת אם היו סכסוכים קודמים בין השניים והאם התלוננו זה על זה בעבר במשטרה.

עוד ידיעות בנושא משפט ופלילים
המבקר בודק: שופט ניהל רומן והשתמש במידע חסוי?
פרשת איקיוטק: בכיר בחברה חשוד בגניבת מיליונים
כך יסייע האייפד לשוטרים לאתר פושעים נמלטים

רצח בבת ים בעקבות ריב בין שכנים. ספטמבר 2014. ניב אהרונסון
הקורבן התמוטט ואיבד את הכרתו, מאוחר יותר נקבע מותו. זירת הרצח, הערב/ניב אהרונסון
רצח בבת ים בעקבות ריב בין שכנים. ספטמבר 2014. ניב אהרונסון
זירת הרצח, הערב/ניב אהרונסון

"בכניסה לאחת הדירות בבניין שכב גבר כבן 30 מחוסר הכרה עם מספר פצעי דקירה בפלג גופו העליון", סיפר פאראמדיק מד"א אשר שטרן שהגיע לזירה ואמר כי הדקור היה ללא דופק וללא נשימה. "הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

מדובר ברצח שני באזור בתוך יממה. הלילה נורה למוות אלמוג אספו בן ה-32 בצומת הרחובות יוספטל והעלייה במרכז חולון לעיני עשרות עוברי אורח. צוותי מגן דוד אדום העניקו לו טיפול רפואי במקום ופינו אותו לבית החולים שיבא תל השומר כשהוא במצב קשה וכשהוא מורדם ומונשם. בבית החולים הרופאים נאלצו לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע ועצרה חשוד במעשה, תושב העיר.

מהפרטים הראשונים עלה כי לעברו של ההרוג, המוכר למשטרה, נורה מספר רב של כדורים וחלקם פגע בגבו, בחזהו, בידיו וברגליו. ההערכה היא כי הרקע למעשה הוא סכסוך בין השניים, ככל הנראה בתחום הסמים. עוד סבורים במשטרה כי דקות אחדות לפני הרצח השניים שוחחו בטלפון ביניהם.

רצח בבת ים בעקבות ריב בין שכנים. ספטמבר 2014. ניב אהרונסון
הבניין שבו אירע הרצח, הערב/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully