וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסטיני נעצר עם גרזן בדרכו לפיגוע נגד חייל

שוטרי משמר הגבול הבחינו במחסום המנהרות בתושב בית לחם בן 29 עם בליטה בבגדיו. בחקירתו התגלה הגרזן שיועד לשימוש נגד חייל צה"ל. המפקד שלהם: "גאה בלוחמים ובמקצועיות שלהם"

בן 29 מבית לחם נעצר עם גרזן בחשד שתכנן לבצע פיגוע, ספטמבר 2014. דוברות משטרת ירושלים, מערכת וואלה! NEWS
החשוד הודה בתכנון פיגוע נגד חייל צה"ל. הגרזן שנמצא ברשותו/מערכת וואלה! NEWS, דוברות משטרת ירושלים

סוכל ניסיון פיגוע: תושב בית לחם, בן 29, נעצר הבוקר (חמישי) במחסום המנהרות מדרום מערב לירושלים עם גרזן שהסתיר מתחת לבגדיו בדרכו לשטח ישראל. בחקירתו הודה הצעיר כי תכנון לבצע פיגוע נגד חייל צה"ל.

החשוד נעצר סמוך לשעה ארבע לפנות בוקר על ידי שוטרי משמר הגבול, לאחר שהבחינו בבליטה בבגדיו. סימן נוסף שעורר את חשדם של השוטרים הוא העובדה כי מדובר במחסום לכלי רכב בלבד, ולכן הגעתו של הולך רגל הדליקה נורה אדומה בקרב הלוחמים. השוטרים קראו לו לעצור ובחיפוש על גופו נמצא הגרזן שהוסתר מתחת לבגדיו.

אבי ביטון, מג"ד דרומי במג"ב עוטף ירושלים, שיבח את השוטרים."הערנות והדריכות של הלוחמים לצד הנחישות והחתירה למגע, מנעו פיגוע. אני גאה בלוחמים ובמקצועיות שלהם", אמר.

בחודש שעבר נעצר גבר בן 32, תושב השטחים, באוטובוס של חברת אגד מבית שמש לירושלים, כשבתיקו סכין והוא ללא אישורי כניסה לישראל. קודם לכן התקבל דיווח במוקד 100 מנהג האוטובוס על נוסע שעורר את חשדו. בעקבות הפנייה יצרו שוטרי סיור קשר עם נהג האוטובוס בשטח, הורו לו לעצור בצד הדרך ועלו לאוטובוס. לאחר שהבחינו בחשוד, תושב אזור דהיישה, ביצעו חיפוש בחפציו ומשנמצאה הסכין והתברר כי הוא ללא אישורים, הוא הועבר לחקירה בתחנת בית שמש.

עוד בוואלה! חדשות:
פצועי "צוק איתן" הרימו כוסית: "שנצמח ממה שקרה"
בכיר באמ"ן: "דאעש עושה 6 מיליון דולר ביום מנפט"
מפקד חיל האוויר: "הברית עם הדרוזים לא נגמרת בגבול"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully