וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריבלין יצטרך להכריע: האם להעניק חנינה לקצב?

14.9.2014 / 11:58

על שולחנו של נשיא המדינה ממתינה בקשה שהגיש הנשיא שהורשע באונס, אך לא טופלה על ידי מחליפו. כעת צפוי ריבלין לעסוק בסוגיה הטעונה. לא מן הנמנע שיוגשו בקשות נוספות

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין נואם בבית הכנסת הגדול בעצרת למלאת שלושים לשלושת הנערים החטופים. יולי 2014. חיים צח, לשכת העיתונות הממשלתית
יחון את קודמו? נשיא המדינה ריבלין/לשכת העיתונות הממשלתית, חיים צח

על שולחנו של הנשיא ראובן ריבלין ממתינה בקשת חנינה שהגיש משה קצב בתקופתו של הנשיא הקודם שמעון פרס. על אף שבקשת החנינה הוגשה לפני כמה שנים, פרס מעולם לא טיפל בה. כפי הנראה, ריבלין צפוי לעסוק בסוגיה על אף שקודמו בתפקיד בחר שלא לעשות כן.

נוסף על כך, מכיוון שאין הגבלה על מספר בקשות החנינה שאסיר יכול להגיש לנשיא המדינה, לא מן הנמנע שיוגשו עתירות נוספות – על ידי קצב עצמו, על ידי בני משפחתו או על ידי אנשים שרוצים לראות אותו מחוץ לבית הסוהר. עורך דינו של קצב, ציון אמיר, ביקש לא להגיב לדברים.

עוד בוואלה! חדשות:
צה"ל על סרבני 8200: רק 10 שייכים למעגל העשייה
פליט ריאליטי חשוד בביצוע מעשי סדום ושידול לאונס
תיעוד: הרב אליעזר ברלנד חוגג באמסטרדם

משה קצב חוזר לכלא מעשיהו, ספטמבר 2013. דרור עינב
הערעור נדחה. קצב שב לכלא מאחת מחופשותיו, לפני שנה/דרור עינב

קצב הורשע באונס, במעשה מגונה בכוח ובהטרדה מינית, והחל לשאת את עונשו – שבע שנות מאסר – בדצמבר 2011. לפני כמה חודשים הגיש בקשה למשפט חוזר, אולם זו נדחתה בחודש מאי האחרון. שופט בית המשפט העליון ניל הנדל ציין בהחלטתו כי קצב טוען אמנם שנגרם לו עיוות דין, אולם בקשתו מבוססת על טענות שנדחו בעבר במסגרת משפטו. "כאשר מציג המבקש את טענותיו אחת לאחת, מתקבל הרושם כי למעשה מדובר בהצגה מחודשת של טענות ערעוריות מובהקות, אשר נדונו ונדחו כולן בערכאות קמא", כתב השופט.

כחודש קודם לכן דחה בית המשפט המחוזי בלוד את עתירתו של קצב לצאת לחופשה במהלך חג הפסח. קצב פנה לשירות בתי הסוהר וביקש לאפשר לו לבלות את ליל הסדר בחיק משפחתו בקריית מלאכי, אולם בקשתו נדחתה מכיוון שקצב כבר יצא לחופשה בחג הפורים, ולא חלפו 60 ימים ממועד חופשה זו. בעקבות זאת, הוא עתר לבית המשפט.

לפניות לכתבת גלי גינת: gali.gnt@walla.com

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully