וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטודנט סיני מת במהלך תרומת זרע

ז'נג גאנג, בן 23, נהג לתרום זרע באוניברסיטת ווהאן שבמזרח סין. בפעם האחרונה, הוא לא יצא מהתא הפרטי במשך יותר משעתיים - וכוחות הצלה מצאו אותו שרוע על הרצפה ללא רוח חיים

הסיני ז'נג גאנג שמת אחרי שתרם זרע יותר מדי פעמים. דיילי מייל, צילום מסך
הצוות הרפואי שפרץ לתאו מצא אותו ללא הכרה - כשמגזין פורנוגרפי לצדו. גאנג/צילום מסך, דיילי מייל

ז'נג גאנג, סטודנט סיני לרפואה בן 23, בסך הכל חיפש הכנסה נוחה מהצד. אלא שאותה עבודה גרמה למותו – כך פורסם אמש (שישי) בדיילי מייל הבריטי.

במשך תקופה נהג גאנג לתרום זרע בבנק הזרע באוניברסיטת ווהאן שבמזרח המדינה. בבוקרו של יום אחד לפני כשנתיים הוא הגיע כהרגלו לקליניקה כדי לתרום מנה, ונכנס לתא הפרטי. אחרי שעברו כשעתיים, הבינו האחיות במקום שמדובר בזמן רב מידי להשלמת המעשה של הוצאת זרע, וחשדו כי משהו אינו כשורה.

אנשי רפואה שהוזעקו למקום פרצו לתא בו היה גאנג ומצאו אותו על הרצפה, כשהוא ללא הכרה, וכשלצדו מגזין פורנוגרפי. חרף המאמצים להצילו, נקבע מותו. הממצאים לימדו שהוא סבל מהתקף לב.

הסיפור נחשף רק כעת, כשמשפחתו של גאנג החליטה לתבוע את בנק הזרע בטענה שהיה לו חלק במוות. הסיבה: המשפחה גילתה מהרישומים שאנשי הקליניקה אפשרו ליקירם לתרום בפעם הרביעית בתוך שבוע אחד – מה שלדבריהם העמיד אותו בסיכון. הם גם הוסיפו שהטיפול בגאנג אחרי שנמצא ללא הכרה היה כושל. בית המשפט, עם זאת, קבע שהצעיר היה אחראי למעשיו – בזה, גם להחלטה על כמות הפעמים שהוא תורם זרע.

עוד כותרות שאסור לפספס בוואלה! חדשות:
"כולם בשביל אחד": האפליקציה שתציל אתכם מצרה
פרידה קשה: גור פנדה מסרב להיפרד מרגלו של השומר
צפו במופע זיקוקי הדינור שהימם את הסינים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully