וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו זילנד: בעל הוסטל חשוד שסימם ואנס עשרות מטיילים

מייקל האריס בן ה-56 נעצר בחשד שתקף מינית לפחות 16 צעירים, רובם תיירים, שהשתכנו בהוסטל שלו בצפון ניו זילנד. לפי החשד, הוא נהג לתעד את מעשיו. "מקבלים טלפונים מצעירים מבוהלים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האריס/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעל הוסטל בניו זילנד חשוד שסימם ואז תקף מינית לפחות 16 צעירים ששהו בחדרי האירוח שלו בעיירה קייטאיה שבצפון המדינה – כך דווח היום (חמישי) בטיימס הבריטי. המשטרה המקומית חושדת שהוא תקף עשרות נוספים על אלה שכבר ידוע עליהם, ושחלק מהמקרים תועדו על ידו במצלמה.

עוד ידיעות מהעולם בוואלה! חדשות
צרפת: עצרנו מגייס ”מסוכן במיוחד” של דאעש
האצן אוסקר פיסטוריוס זוכה מאשמת רצח חברתו
נאום המלחמה שאובמה לא רצה לנאום

החשוד, מייקל האריס בן ה-56, בעל ההוסטל Mail Street Lodge, נעצר אתמול בחשד שתקף בחורים צעירים - רובם בגילאים 25-18, ב-39 מקרים שונים מאז שנת 2012, אז קנה את ההוסטל. רוב הנפגעים הם תיירים מבריטניה, מסקוטלנד, מגרמניה ומארה"ב.

החוקר רייס ג'ונסטון אמר כי מאז מעצר החשוד המשטרה מוצפת בגל של פניות מצד צעירים – שככל הנראה נפלו קורבן למעשיו של האריס. הפניות הרבות נובעות מהדיווח לפיו החשוד סימם את הצעירים לפני שלכאורה אנס אותם. "חלק מהפונים מוטרדים באם נעשה להם משהו (בזמן ששהו בהוסטל)", אמר. המשטרה קראה לצעירים ששהו שם ליצור עמה קשר במטרה לבדוק אם גם הם נפגעו מהאריס.

ההוסטל של האריס מושך אליו רבים המטיילים באזור, ומאפשר לינה זולה יחסית. קייטאיה היא אחת העיירות הגדולות ביותר בחלק הצפוני של האי הצפוני של ניו זילנד – והיא פופולרית בקרב צעירים בשל מזג האוויר הנוח שלה, החופים והאפשרות לעבוד שם בחוות. "לא ניתן למקרה להשפיע על המוניטין של האזור הידוע כיעד חופשה מועדף על ידי תיירים", אמר נציג המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully