וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האצן אוסקר פיסטוריוס זוכה מאשמת רצח חברתו

11.9.2014 / 15:57

בית המשפט בדרום אפריקה זיכה היום את האצן קטוע הרגליים אוסקר מרצח בכוונה תחילה של חברתו הדוגמנית ריבה סטינקאמפ. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

המפכ"ל יוחנן דנינו נזף בניצב ברונו שטיין על כך שהגיע לארוע פרטי של עורך דין חשוד בפלילים. ניצב שטיין הודיע אתמול כי הוא פורש מתפקידו - ועשה זאת לאחר שתמונות שלו חוגג בארוע פרטי של עו"ד פישר התפרסמו בעתון "הארץ". בעקבות פרסום התמונות התקיימה אתמול שיחה בין הניצב לבין מפכ"ל המשטרה, בה דנינו הטיח בשטיין כי הוא מצפה לניצבים לנורמות אחרות: "אתה צריך לתת דוגמא אישית. אתה לא יכול להיות נוכח בארוע כזה". מהמשטרה נמסר היום כי פרישתו של שטיין אינה קשורה לפרסום התמונות וכי הוא החליט לפרוש עוד קודם לכן מסיבות אישיות.

"אתם דאעש!": פרשת התאומים המטולטלים שהסעירה את המדינה לפני כשנתיים וחצי הגיעה היום לסיומה בדרמה בבית המשפט: אביהם של התאומים הורשע בהריגת בנו בן הארבעה חודשים ובעבירות של התעללות בקטין. בתום הקראת פסק הדין פרצה מהומה כאשר האב ובני משפחתו התפרצו לעבר השופט, המשטרה והתובע: "כל התפקיד שלך היה לסגור את התיקים ולא עניין אותך שום דבר".

זו לא טעות: סרטון של משרד הקליטה הוא להיט וויראלי. קמפיינים של משרדים ממשלתיים מסתכמים לרוב בקריאייטיב אפרורי ופאנץ' מתאמץ. אך הפעם משרד הקליטה הצליח להפתיע ושחרר, באמצעות לשכת הפרסומים הממשלתית, סרטון מגניב במיוחד לעידוד עלייה, שזכה ליותר מחמישים אלף צפיות ביוטיוב תוך יומיים וגרם להרמת גבה אצל הפרסומאים.

איש השבוע: זו לא הייתה הקואליציה המתהווה נגד דאעש, הלחימה בסמוך לרמת הגולן או אפילו השקת האייפון החדש שהדביקה את הישראלים למסכי הטלוויזיה והמחשב, כולם דיברו השבוע רק על החתונה של נינט ובחיר ליבה יוסי מזרחי. הגיבורים של המהדורה השבוע הם האנשים שבלעדיהם לא היינו זוכים להצצה לחתונה הכי מסקרנת בישראל.

התחזית: הלילה מעונן חלקית, בשישי ושבת דומה, ביום ראשון ירידה קלה של הטמפרטורות.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully