וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם הורידה שקיות מהאוטובוס - הנהג נסע עם התינוקת

11.9.2014 / 16:22

בת החודשיים נמצאה בסריקה שעשה נהג אוטובוס בתום נסיעה בירושלים, ונלקחה לתחנת משטרה. לטענת אמה, תושבת הבירה בת 32, היא הורידה שקיות, וכשפנתה להוריד את העגלה, הנהג נסע

אילוסטרציה. ShutterStock
התינוקת אותרה במהלך סריקה שהנהג עשה בגמר הנסיעה/ShutterStock

תינוקת בת חודשיים נמצאה היום (חמישי) באוטובוס בירושלים, במהלך סריקה שעשה נהג בקו 36 בתום הנסיעה. הוא הזעיק את המשטרה למקום והפעוטה נלקחה לתחנת המשטרה, שם נבדקה על ידי צוות מגן דוד אדום שקבע כי היא בריאה. זמן קצר לאחר מכן הגיעה אמה למקום, ובחקירת המשטרה טענה כי לא הספיקה להוריד את בתה מהאוטובוס.

האם, תושבת העיר בת 32, סיפרה כי עלתה לאוטובוס עם שקיות רבות של קניות. לדבריה, כשעצר האוטובוס בתחנה שלה, היא החלה להוריד את השקיות שאחזה בשתי ידיה ולאחר מכן עמדה להוריד את העגלה. כשפנתה לעשות כן – האוטובוס נסע.

רס"ל ארגמן כהן גבורה ורש"ט הדר אוחנה  שוטרות הסיור של תחנת לב הבירה שהגיעו לאוטובוס בו הושארה התינוקת כבת החודשיים. חטיבת דובר המשטרה
השוטרות שטי]לו בתינוקת, רס"ל ארגמן כהן גבורה ורש"ט הדר אוחנה/חטיבת דובר המשטרה

שוטרות הניידת שהגיעה לאוטובוס לא הצליחו לאתר בתחילה את האם. הן החליטו לקחת את הפעוטה לתחנה במגרש הרוסים, שם התייעצו עם גורמי רווחה לגבי הטיפול בה. לפי עצתם של גורמי הרווחה ושל יועצת הנקה, שתי השוטרות נשלחו להביא חלב אם טרי לפעוטה. האם הצליחה להשיג את נהג האוטובוס כחצי שעה לאחר שירדה ממנו, והאחרון הפנה אותה לתחנת המשטרה אליה נלקחת בתה.

לקריאה נוספת:
טרגדיה ביהוד: פעוט בן שנתיים נשכח במכונית ומת
תינוק בן שנה וחצי נשכח ברכב באלעד; אביו נחקר
צפו בסרטון שנועד לזעזע הורים משכחת ילדיהם ברכב

לפניות לכתב יאיר אלטמן: talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully