וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: הסדר טיעון ל"סוחר הסמים של הידוענים"

9.9.2014 / 20:37

אייל פלג הואשם שבמשך שנים מכר סמים לידוענים בביתו או במועדון מוכר. ההסדר בעניינו יוצג מחר, והעונש ייקבע אחרי שייערך לו תסקיר. עם מעצרו באפריל אמר: "מצטער שהסלבס הסתבכו"

החשוד שמכר סמים למפורסמים: "מצטער שהגיעו אליהם בגללי". צילום מסך
פלג/צילום מסך

חמישה חודשים אחרי פיצוץ הפרשה, הערב (שלישי) מסתמן כי איש חיי הלילה אייל פלג, שמואשם במכירת סמים לשורת ידוענים - הולך לקראת עסקת טיעון. ההסדר טיעון בעניינו של פלג, שמכר בין היתר חומרים אסורים למוטי רייף, לקרן מור וליהודה לוי, יוצג מחר בפני בית משפט השלום בתל אביב.

עוד ידיעות בוואלה! חדשות
נתניהו נגד מע"מ 0? תלוי את מי שואלים
פיצוץ האופנוע בגדרה קשור להצתת מועדון ברמלה?
האצבע של דאעש: משמעות הסימן המסתורי של הארגון

פלג, המיוצג על ידי עורך הדין מיקי חובה יישלח לתסקיר בטרם יוחלט על העונש המוסכם עם הרשויות. על פי כתב האישום, בשנים 2014-2012 מכר פלג סמים ללקוחותיו בביתו או במועדון הלילה רג'ינה. הוא ניהל פנקס מסודר שבו נרשמו 600 שמות של חשודים כלקוחות, שלהם הוא סיפק מריחואנה בשקיות תמורת 100 שקל לגרם.

"אני מצטער שבגללי הסלבס הסתבכו", כך אמר פלג עם מעצרו. בתום דיון בעניינו אמר כי המשטרה פעלה לחשוף את הפרשה לציבור רק בגלל שמדובר במפורסמים. "זו דרכה של המשטרה להשיג כותרות. אני מצטער על מה שעשיתי, ויש לי טענות רק אל עצמי". מוטי רייף אמר בזמנו כי הוא אינו מתבייש להודות שהוא מעשן סמים, אותם לכאורה קנה מפלג. "בישראל 2014, כשראש ממשלה מואשם בפלילים, נשיא יושב בכלא על אונס ומשפחות פשע משתוללות ברחוב - אני באמת לא מבין איך ולמה הג'וינט שלי מגיע לעמוד הראשון ולמהדורות החדשות".

לפניות לכתבת גלי גינת: gali.gnt@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully