וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו נגד לפיד וה-0% מע"מ? תלוי את מי שואלים

9.9.2014 / 19:32

ח"כ ליצמן אמנם טען שבשיחות סגורות מביע ראש הממשלה התנגדות לחוק שיזם שר האוצר, אולם ב"יש עתיד" אמרו שהדיונים בנושא דווקא מתקדמים יפה. באופוזיציה זועמים: "זה בזבוז זמן"

באדיבות ערוץ הכנסת

האם נתניהו מתנגד לחוק "מע"מ אפס" אותו מקדם שר האוצר יאיר לפיד? תלוי את מי שואלים. חברי ועדת הכספים התכנסו היום (שלישי) לדיון באלפיים ההסתייגויות שהגישה האופוזיציה במטרה למנוע את קידום החוק. הדיון בהסתייגויות מתנהל בעצלתיים זה מספר שבועות, ונציגי יש עתיד זוכים לכתף קרה מחבריהם לקואליציה, שלא ממהרים לעזור לזרז את העניין. אלא שהיום הפתיע ח"כ משה גפני (יהדות התורה) את הנוכחים כאשר אמר שראש הממשלה, בנימין נתניהו, מתנגד בעצמו לחוק.

עוד בנושא
פארסת המע”מ: מי הרוויח ומי הפסיד?
”נתניהו צריך לפשר בין פלוג ולפיד”
”לפיד לא יעלה לשלטון בגלל מע”מ 0%”

נתניהו ולפיד. טלי מאייר
נתניהו ולפיד/טלי מאייר

"חברי הכנסת ליצמן ואני היינו אתמול אצל ראש הממשלה", אמר גפני לחברי הוועדה. "ראש הממשלה הכחיש שהוא אמר לקדם את החוק. יכולנו להבין ממנו באופן ברור שהוא נגד החוק". חברי האופוזיציה הגיבו בזעם וטענו כי אם הדברים נכונים, הרי שכל הדיונים הם הצגה אחת גדולה ובזבוז זמנם של חברי הכנסת. ח"כ עיסאווי פריג' (מרצ) ביקש מיו"ר הוועדה ניסן סלומיאנסקי להפסיק את הדיונים על החוק עד שראש הממשלה יבהיר את עמדתו ביחס אליו. "אין כל סיבה שנמשיך לבזבז את זמננו באישור חוק שלא יעבור בשל התנגדותו של ראש הממשלה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

"הדיונים מתקדמים טוב"

לדברי פריג', "גם העובדה ששר האוצר בוחר לאיים כי יפרק את הקואליציה אם יעלו מיסים, אך לא במקרה שהחוק שהוא מוביל לא יעבור, מלמדת שאולי שר האוצר יודע משהו שאנחנו לא יודעים על עמדת ראש הממשלה?.

ממפלגת יש עתיד נמסר בתגובה כי הם "לא מתרגשים מהתדרוכים של גפני ומהניסיונות של החרדים לטרפד את החוק". בהודעת המפלגה נכתב כי "ממשלת ישראל כולל ראש הממשלה, הצביעה בעד החוק והוא עבר קריאה ראשונה בכנסת. הדיונים על החוק בוועדת כספים (כולל מהיום) מתקדמים בצורה טובה והחוק יגיע לאישור סופי בתחילת במושב הקרוב. אנחנו נמשיך לפעול להורדת מחירי הדיור במסגרת התכנית הרחבה של קבינט הדיור וזאת על מנת שזוג צעיר במדינת ישראל יוכל לרכוש לעצמו דירה במחיר שפוי".

עם זאת, ולמרות הודעת יש עתיד, בלשכת ראש הממשלה לא הגיבו לשאלת וואלה! חדשות האם ראש הממשלה תומך בחוק.

לפניות לכתב עמרי נחמיאס - omri_n@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully