וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוחר הסמים של הידוענים: "המשטרה רוצה כותרות"

בית המשפט האריך את מעצרו של אייל פלג, החשוד בסחר בסמים ובאספקתם לשורת מפורסמים. הפרקליטות מתכוונת להגיש נגדו כתב אישום בשבוע הבא. "אני מצטער שבגללי הם הסתבכו", אמר

צילום: דניאל בוק, עריכה: יאיר דניאל

"אני מצטער שבגללי הסלבס הסתבכו", כך אמר היום (שני) איש חיי הלילה אייל פלג, החשוד בסחר בסמים ובאספקתם לשורת של אמנים ומפורסמים. בצהריים האריך בית משפט השלום בתל אביב בפעם השלישית את מעצרו - זאת אחרי שהפרקליטות הגישה הצהרת תובע לפיה בכוונתה להגיש נגדו כתב אישום בתוך חמישה ימים, ולהאריך את מעצרו עד תום ההליכים.

בתום הדיון בעניינו אמר החשוד כי המשטרה פעלה לחשוף את הפרשה לציבור רק בגלל שמדובר במפורסמים. "זו דרכה של המשטרה להשיג כותרות. אני מצטער על מה שעשיתי, ויש לי טענות רק אל עצמי".

אתמול פורסם כי ביום חמישי האחרון נחקרה במעורבות בפרשה השחקנית קרן מור. היא הגיעה לתחנת המשטרה בתל אביב, על מנת להעיד על שימוש לכאורה בגראס. "כל העניין הזה מאחורינו. היא בסך הכל נקראה לעדות של עשר דקות ושוחררה לביתה", אמרה פרי כפרי, הסוכנת של מור.

מפיק האופנה מוטי רייף חשף בסוף השבוע את מעורבותו בפרשה. בסטטוס שפרסם בפייסבוק בשבת, הודה רייף כי הוא "מעשן גראס וזו חובה אנושית להגיד זאת בקול". לדבריו, "בישראל 2014, כשראש ממשלה מואשם בפלילים, נשיא יושב בכלא על אונס ומשפחות פשע משתוללות ברחוב - אני באמת לא מבין איך ולמה הג'וינט שלי מגיע לעמוד הראשון ולמהדורות החדשות". רייף, שעל פי החשד רכש מריחואנה מפלג, לשעבר הבעלים של המועדונים "שלוותה" ו"רגינה", צפוי להיחקר בקרוב. "אני לא אומר את זה בגאווה, לא בבושה, אני לא צועק את זה ולא לוחש את זה", כתב. "זו עובדה. חלק משגרת חיי".

עוד בוואלה! חדשות
דיווח בבולגריה: זוהה המחבל המתאבד מהפיגוע בבורגס
הודו: 3 ישראלים עם דרכון דיפלומטי תקפו קצין משטרה
אישה מהצפון הוכשה בידי נחש צפע, מצבה קשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully