וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודו: 3 מאבטחים ישראלים תקפו קצין משטרה בנמל התעופה

לפי התקשורת המקומית, השלושה באו לנמל התעופה בניו דלהי ואמרו כי עליהם לצאת למשימה בנפאל. הם דחקו בקצין ההגירה לזרז את התור, ומשסירב - סטרו לו. הם שוחררו בתום תישאול

נמל התעופה על שם אינדירה גנדי – ניו דלהי. הודו. AP
מאבטחים בנמל התעופה על שם אינדירה גנדי בניו דלהי/AP

תקרית חמורה בהודו: שלושה מאבטחים ישראלים, המחזיקים בדרכון דיפלומטי, חשודים שהיכו קצין ממשטרת ההגירה המקומית. לפי דיווחים בתקשורת ההודית, השלושה כעסו על הקצין בשל עיכוב בתור להמראה בנמל התעופה. במשרד החוץ אישרו כי הייתה "תקרית" הקשורה לשלושה, אך לא ציינו מהו תפקידם.

התקרית החמורה אירעה בניו דלהי ביום שבת. העיתון "טיימס אוף אינדיה" דיווח הבוקר (שני) מפי המשטרה כי שלושת המאבטחים עמדו להמריא לקטמנדו מנמל התעופה על שם אינדירה גנדי. בטרמינל הורגש עומס רב, והישראלים – שתוארו כ"צעירים וזוטרים" - דחקו בהודים לזרז את התור, מפני שעליהם "לצאת למשימה דיפלומטית" בבירה הנפאלית. אנשי ההגירה ביקשו מהם להמתין, ואז פרץ ויכוח בין הישראלים למקומיים.

הוויכוח הדרדר למריבה אלימה אחרי שהשלושה האשימו את אנשי ההגירה, ובראשם את הקצין ההודי, בעיכוב מכוון של התור. שניים מהם התגרו בקצין ואחד מהם אף סטר לו. התקרית תועדה במצלמות האבטחה של נמל התעופה, וההקלטות הועברו למשטרה ההודית.

המשטרה עיכבה את המאבטחים לתשאול בחשד לתקיפה ולהעלבת עובד ציבור. לא ניתן היה לעצור אותם בשל חסינותם הדיפלומטית. במשרד החוץ אישרו כי "ישראלים נושאי דרכון דיפלומטי היו מעורבים בתקרית בניו דלהי. הם שוחררו כעבור שעות ספורות מבלי שנפתח נגדם הליך כלשהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully