וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ארה"ב הפתוחה: האם זה באמת הסוף של פדרר?

7.9.2014 / 16:29

הדרך כבר נסללה לגרנד סלאם 18 בקריירה, אבל אז רוג'ר פדרר הובס על ידי מארין צ'יליץ'. האם זו הייתה ההזדמנות האחרונה שלו? ולא תאמינו מי גנבה את ההצגה בטניס הנשים. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

פרטים חדשים על הכת ששידלה נשים לזנות: מנהיג הכת הוא דמות מוכרת. המשטרה עצרה היום שישה בני אדם, ארבעה גברים ושתי נשים, בחשד למעורבות בהפעלת כת משיחית ששידלה נשים לקיים יחסי מין עם גברים גויים "בשם גאולת ישראל". בראש הכת שהחלה את פעילותה במרכז חברון עומדת דמות מוכרת בשנות השישים לחייה מקרית ארבע. כעולה מחקירת המשטרה, חברי הכת חיפשו נשים "מתחזקות" המחפשות תמיכה רוחנית, ומנהיגה גרם להן לפתח בו תלות באמצעות סמים ואלכוהול. כן חברי הכת גרמו לנשים להאמין כי אם ישכבו עם עובדים זרים ופלסטינים הן יתרמו לגאולת העם.

האם מבצע "צוק איתן" גרם לירידה בתאונות המתרחשות מדי קיץ? פעוט ונער טבעו בסוף השבוע האחרון - ויואב רפאל שפיגלמן, פעוט בן שנתיים מת לאחר שנשכח ברכב סגור. נתוני מד"א מצביעים על כך שבמהלך מבצע "צוק איתן" היתה ירידה דרסטית במספר "אסונות הקיץ" כמו תאונות, טביעות, מקרי האלימות והמקרים בהם נשכחו ילדים ברכבי ההורים, מנתוני ארגון בטרם עולה כי בקיץ 2013 נהרגו חמישה ילדים לאחר שננעלו ברכב לעומת שני מקרים בלבד בקיץ הנוכחי. מדוע מתרחשת ירידה במספר מקרי האלימות בעתות חרדה?

סערה קולינרית: אלן דוקאס, השף הצרפתי בעל שלושה כוכבי מישלן ואולי אחד השפים הגדולים בעולם החליט להיפרד מכבד האווז והאנטריקוט ולהתמסר (בערך) למטבח על טהרת הירקות והדגים. דוקאס מצטרף לשפים ישראלים שהעדיפו נבטים על פני פילה עסיסי כמו ננה שרייר, אבי ביטון ועומר מילר, שצמצמו את השימוש במוצרים מן החי. האם הטרנד הצמחוני הוא תרגיל יחצני או שעולם הקולינריה מפתח מצפון?

התחזית: הלילה מעונן חלקית, מחר ללא שינוי בטמפרטורות.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully