וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות צוק איתן: הרבה פחות טביעות וילדים שנשכחו ברכב

7.9.2014 / 16:15

מקרי המוות ופגיעות הילדים שארעו בסוף השבוע האחרון היו יוצאי דופן בחודשיים האחרונים. מנתוני ארגון בטרם עולה כי בשנת 2013 היו חמישה מקרי מוות של ילדים שנשכחו ברכב לעומת שני מקרים בלבד השנה. האם "צוק איתן" הפחית את כמות התאונות בקיץ 2014? מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

פרטים חדשים על הכת ששידלה נשים לזנות: מנהיג הכת הוא דמות מוכרת. המשטרה עצרה היום שישה בני אדם, ארבעה גברים ושתי נשים, בחשד למעורבות בהפעלת כת משיחית ששידלה נשים לקיים יחסי מין עם גברים גויים "בשם גאולת ישראל". בראש הכת שהחלה את פעילותה במרכז חברון עומדת דמות מוכרת בשנות השישים לחייה מקרית ארבע. כעולה מחקירת המשטרה, חברי הכת חיפשו נשים "מתחזקות" המחפשות תמיכה רוחנית, ומנהיגה גרם להן לפתח בו תלות באמצעות סמים ואלכוהול. כן חברי הכת גרמו לנשים להאמין כי אם ישכבו עם עובדים זרים ופלסטינים הן יתרמו לגאולת העם.

מי אמר לוזר? הדרך כבר נסללה לגרנד סלאם 18 בקריירה, אבל אז רוג'ר פדרר הובס על ידי מארין צ'יליץ' בחצי גמר אליפות ארצות הברית הפתוחה, אחרי שמארי ודג'וקוביץ' כבר הודחו. האם זו הייתה ההזדמנות האחרונה של והוא כבר צריך פשוט לפרוש? האם סרינה וויליאמס תשווה הלילה את שיאן של מרטינה נברטילובה וכריס אוורט? ולא תאמינו מי גנבה את ההצגה בטניס הנשים.

סערה קולינרית: אלן דוקאס, השף הצרפתי בעל שלושה כוכבי מישלן ואולי אחד השפים הגדולים בעולם החליט להיפרד מכבד האווז והאנטריקוט ולהתמסר (בערך) למטבח על טהרת הירקות והדגים. דוקאס מצטרף לשפים ישראלים שהעדיפו נבטים על פני פילה עסיסי כמו ננה שרייר, אבי ביטון ועומר מילר, שצמצמו את השימוש במוצרים מן החי. האם הטרנד הצמחוני הוא תרגיל יחצני או שעולם הקולינריה מפתח מצפון?

התחזית: הלילה מעונן חלקית, מחר ללא שינוי בטמפרטורות.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully