וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהיג הכת המשיחית ששידלה לזנות: דמות מוכרת מקריית ארבע

7.9.2014 / 15:57

שיטת הפעולה של הכת: אחת הפעילות איתרה נשים שביקשו להתקרב לדת ולקחה אותן לשיעורי תורה. המנהיג הכריזמטי שבה אותן בקסמיו ושכנע אותן לקיים יחסי מין "כדי לקרב את הגאולה"

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

האם מבצע "צוק איתן" גרם לירידה בתאונות המתרחשות מדי קיץ? פעוט ונער טבעו בסוף השבוע האחרון - ויואב רפאל שפיגלמן, פעוט בן שנתיים מת לאחר שנשכח ברכב סגור. נתוני מד"א מצביעים על כך שבמהלך מבצע "צוק איתן" היתה ירידה דרסטית במספר "אסונות הקיץ" כמו תאונות, טביעות, מקרי האלימות והמקרים בהם נשכחו ילדים ברכבי ההורים, מנתוני ארגון בטרם עולה כי בקיץ 2013 נהרגו חמישה ילדים לאחר שננעלו ברכב לעומת שני מקרים בלבד בקיץ הנוכחי. מדוע מתרחשת ירידה במספר מקרי האלימות בעתות חרדה?

מי אמר לוזר? הדרך כבר נסללה לגרנד סלאם 18 בקריירה, אבל אז רוג'ר פדרר הובס על ידי מארין צ'יליץ' בחצי גמר אליפות ארצות הברית הפתוחה, אחרי שמארי ודג'וקוביץ' כבר הודחו. האם זו הייתה ההזדמנות האחרונה של והוא כבר צריך פשוט לפרוש? האם סרינה וויליאמס תשווה הלילה את שיאן של מרטינה נברטילובה וכריס אוורט? ולא תאמינו מי גנבה את ההצגה בטניס הנשים.

סערה קולינרית: אלן דוקאס, השף הצרפתי בעל שלושה כוכבי מישלן ואולי אחד השפים הגדולים בעולם החליט להיפרד מכבד האווז והאנטריקוט ולהתמסר (בערך) למטבח על טהרת הירקות והדגים. דוקאס מצטרף לשפים ישראלים שהעדיפו נבטים על פני פילה עסיסי כמו ננה שרייר, אבי ביטון ועומר מילר, שצמצמו את השימוש במוצרים מן החי. האם הטרנד הצמחוני הוא תרגיל יחצני או שעולם הקולינריה מפתח מצפון?

התחזית: הלילה מעונן חלקית, מחר ללא שינוי בטמפרטורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully