וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנס גרמני צילם 94 סלפיז בזמן התקיפות - ונלכד

נגר גרמני בן 22 הודה בשני מקרי אונס ברוטאליים של נערה בת 14 וצעירה בת 20, לאחר שבמכשיר הסלולרי שלו נמצאו עשרות תמונות שמתעדות את המקרים. "תמיד היה עובד טוב ואמין"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחת התמונות שצילם האנס בזמן התקיפה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסקל דורר, נגר גרמני בן 22, הודה בשני מקרי אונס חמורים לאחר שצילם עשרות תמונות "סלפי" במהלך התקיפות. התקיפה הראשונה אירעה בחודש פברואר. מחקירת האירוע עולה כי דורר היה בדרכו לביתו לאחר מסיבה. בשעת בוקר מוקדמת, הוא הבחין בנערה בת 14 רוכבת על אופניים בדרכה לכנסייה. הוא אילץ את הנערה לעצור וגרר אותה למחסן, שם אנס אותה במשך שעות וצילם 37 תמונות שלו מבצע את זממו בקורבן.

עוד ידיעות מהעולם בוואלה! חדשות:
"דאעש מאמן את הפעילים שיורים רקטות מסיני לישראל"
שלח לאקסית 21,807 הודעות טקסט - ונשלח לכלא
סוריה: כך נכשל המבצע לשחרור החטופים שראשם נערף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אף אחד כאן לא חשד שהוא מסוגל לבצע מעשים כאלה", האנס פסקל דורר/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד באותו חודש, שב דורר ותקף צעירה בת 20 שעשתה את דרכה לביתה מתחנת רכבת בשעות הלילה המאוחרות. לפי ה"דיילי ניוז", הוא גרר אותה למגרש משחקים של בית ספר סמוך, שם אנס אותה על שולחן פינג פונג. הפעם, הוא צילם את המעשה 57 פעמים במכשיר הסלולרי שלו.

כאשר המשטרה פשטה על ביתו וערכה בו חיפוש, נמצא התיעוד המפליל, היות שהוא לא מחק את התמונות, ודורר נאלץ להודות במעשים בפני בית משפט בצפון גרמניה. פרקליטו, הייקו גרנזין, אמר כי מדובר בהודאה מלאה. דורר נשלח לבדיקה פסיכיאטרית כדי לקבוע את מסוכנותו ואת הסיכוי שיהיה מעורב בתקיפות נוספות.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

עמיתיו בנגריה בה הוא עובד אמרו כי הם מזועזעים לגלות כי הוא הטורף המיני שהטיל אימה על האזור. "הוא תמיד היה עובד טוב ואמין. אף אחד כאן לא חשד שהוא מסוגל לבצע מעשים כאלה", אמר המנהל שלו, יווה קפלר, לתקשורת המקומית.

(עדכון ראשון: 18:44)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully