וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: צעק על נהג מונית "ערבי מניאק" ושדד 20 שקל

3.9.2014 / 14:54

אורי דהן ויצחק פרטוש בני ה-19 נאשמים שתכננו מראש לשדוד נהג מונית, תקפו אותו ונמלטו. במהלך התקיפה סינן לעברו אחד מהם קללה על רקע מוצאו, אך אין אזכור למניע גזעני בכתב האישום

תופעת כנופיות פלסטיניות שודדות נהגי מוניות. טל אנגלנדר
כתוצאה מהתקיפה נשבר אפו של הנהג/טל אנגלנדר

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגשו היום (רביעי) כתבי אישום נגד אורי דהן, חייל צה"ל בן 19, ונגד חברו יצחק פרטוש בן ה-19, שניהם תושבי מעלה אדומים, בגין תקיפה ושוד של נהג מונית, שעליה פורסם בשבוע שעבר בוואלה! חדשות. תחילה ייחסה המשטרה לשניים מניע גזעני, אולם בכתב האישום אין לכך אזכור.

על פי כתב האישום, ביום שלישי שעבר החליטו השניים לשדוד נהג מונית. יום לאחר מכן, סמוך לחצות, הם נכנסו למונית. דהן ישב מקדימה ופרטוש ישב במושב האחורי. השניים ביקשו מהנהג לקחת אותם לרחוב הנביאים בירושלים. משהגיעו ליעד ביקש הנהג תשלום עבור הנסיעה. דהן השיב כי יש ברשותו שטר בודד של 200 שקלים ולכן הנהג הוציא כמה שטרות כדי לתת להם עודף.

בשלב זה, כך על פי כתב האישום, החל פרטוש לחנוק את הנהג וצעק לעבר דהן: "קח לו את כל הכסף, זה ערבי מניאק". אז, כך נטען, הכה דהן את הנהג פעמיים באגרופו בפניו. בעקבות כך נשמטו מידיו של המתלונן השטרות. על פי כתב האישום, נטל דהן שטר של 20 שקלים והשניים נמלטו מהמונית. כתוצאה מהתקיפה נשבר אפו של הנהג, והוא סובל משריטות ומחתכים בפניו.

זמן קצר לאחר מכן נעצרו השניים, ועל גופם נמצאו סמים. בחקירתו הודה דהן, המשרת ביחידה קרבית ואביו עובד במשרד ראש הממשלה, כי תקף את הנהג מכיוון שהוא ערבי. עם זאת, הוא טען כי עשה זאת בשל חשש שהנהג מתכוון לחטוף אותו. ההסבר שסיפק דהן לא עולה בקנה אחד עם ממצאי המשטרה ועם עדות הנהג, שלפיה הותקף ללא כל סיבה. במשטרה מעריכים כי הנהג, שאין לו עבר פלילי או ביטחוני, לא היה מסוגל להשתלט על שני הצעירים גם אם היה רוצה בכך, ועדותו נמצאה אמינה.

השניים מואשמים בשוד בנסיבות מחמירות ובגרימת חבלה חמורה בנסיבות מחמירות. לצד כתבי האישום הגישה פרקליטות מחוז ירושלים בקשה לעצור את השניים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

לפניות לכתב: talk2yaira@walla.com

עוד ידיעות פלילים ומשפט:
חשד: אנס נערה שיכורה, יצא לבלות וחזר לאנוס שוב
השחיתות ברכבת: החשוד המרכזי - מנהל התברואה הארצי
תיק "ההורים המטלטלים" נסגר: "רק רוצים להשתקם"

  • עוד באותו נושא:
  • תקיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully