וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אנס נערה שיכורה, יצא לבלות וחזר לאנוס שוב

3.9.2014 / 12:58

לפי החשד, צעיר אנס בת 17 בהיותה המעורפלת חושים באתר בנייה באור יהודה עד שהתעלפה. גורם במשטרה: "הוא טוען שזה היה בהסכמה, אך אנו יודעים שמדובר באונס ברוטאלי"

3 גברים חשודים שאנסו נערה בת 17 במקלט בדרום תל אביב. ShutterStock
3 גברים חשודים שאנסו נערה בת 17 במקלט בדרום תל אביב/ShutterStock

משטרת מסובים עצרה בסוף השבוע צעיר בן 25 בחשד שאנס נערה בת 17 שהייתה בהשפעת אלכוהול במתחם של אתר בנייה באור יהודה. לפי החשד, הצעיר אנס את הנערה עד שהתעלפה, נמלט מהמקום וכששב לאתר הבנייה ניסה לאנוס אותה שוב אך היא הצליחה להדוף אותו ממנה. החשוד יובא היום (רביעי) לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב.

האירוע התרחש לכאורה ביום שישי, כשישבה בחברתם של שני נערים ושלוש נערות ששתו משקאות חריפים בגינה באור יהודה. על פי החשד, בהמשך הערב הלכה הנערה לבדה לפיצוצייה סמוכה כדי לקנות משקאות אנרגיה, ושם ישבה באותה שעה חבורת צעירים – בהם החשוד באונס.

לקריאה נוספת:
מסתמן: הסדר טיעון ל-11 נערים המואשמים באונס בת 12
חשד: מטפל אלטרנטיבי תיעד אונס של עשרות מטופלות
שני עובדי משרד החוץ בארצות הברית חשודים באונס

אתר בנייה. שאטרסטוק, ShutterStock
לפי החשד, הנערה נאנסה באתר הבניה עד שהתעלפה/ShutterStock, שאטרסטוק

הנערה התחילה לעשות את דרכה חזרה לחבריה, אך על פי החשד, הצעיר, שראה אותה בפיצוצייה, הלך בעקבותיה והציע לה להתלוות אליו. בעוד היא בגילופין ולא יכולה להתנגד, היא הלכה עם החשוד לאתר בנייה סמוך, ושם הוא אנס אותה לכאורה וביצע בה מעשים מגונים עד שהתעלפה, והוא עזב את המקום ושב לפיצוצייה.

לפי החשד, לאחר שחזר לחברת הצעירים בפיצוצייה הוא המשיך את הערב כרגיל ואף הסיע את אחד מחבריו לביתו, ולאחר מכן שב לאתר הבנייה – שם מצא את הנערה עדיין שוכבת מעורפלת. בשלב זה, כך חושדת המשטרה, ניגש אליה הצעיר וניסה לאנוס אותה שוב, אך הפעם היא הצליחה להדוף אותו, לצעוק ולהתנגד לו. בתגובה נטל הצעיר את הטלפון שלה ונמלט מהמקום. כל אותה עת ניסו חבריה של הנערה למצוא אותה, אך כשלא הצליחו שבו לביתם. רק בשעות הבוקר היא הצליחה להגיע לתחנת משטרת מסובים וסיפרה לחוקרים על שעברה.

בפעילות זיהוי מאומצת של המשטרה הצליחו השוטרים לעצור את הצעיר יממה לאחר שביצע לכאורה את המעשים. זאת, בעקבות צפייה במצלמות האבטחה מהפיצוצייה. "ראינו בצילומי האבטחה כי אחד הצעירים שיושב בפיצוציה מביט בחטף בנערה כשיצאה, וחשדנו כי הוא אחראי למעשה", אמר גורם במשטרה. הוא הוסיף כי בחקירתו הודה שקיים עמה יחסי מין, אך טען שהיו בהסכמה. "אנחנו יודעים שלא מדובר ביחסי מין בהסכמה, אלא באונס ברוטאלי", אמר הגורם בהתייחסו לנסיבות המעשים.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully