וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: הסדר טיעון ל-11 נערים המואשמים באונס בת 12

1.9.2014 / 19:07

במסגרת הליך גישור, ישנה אפשרות שבסופו של דבר הקטינים יודו כי אנסו את הילדה בבית ספרם שבמרכז, והמדינה מצדה תותיר את ההחלטה על העונש לבית המשפט. הפרשה נחשפה לראשונה בוואלה! חדשות

הנערים המואשמים באונס הקבוצתי של הקטינה מובאים להארכת מעצר, דצמבר 2013. יותם רונן
יחתמו בסופו של דבר על הסדר הטיעון? אחד הנערים הנאשמים בפרשה/יותם רונן

הסדר טיעון ל-11 נערים המואשמים באונס קבוצתי של ילדה בת 12 בבית ספר במרכז הארץ? במסגרת הליך גישור שמתקיים בין הפרקליטות לבין סנגורי הנערים, נקבע כי הם יישלחו לתסקיר של קצין מבחן לקראת האפשרות שהם יחתמו על הסכם עם המדינה, שלפיו הם יודו בעבירות המיוחסות להם, ואילו הפרקליטות מצדה לא תבקש להטיל עליהם עונש מינימום, ותותיר את ההחלטה על העונש לבית המשפט.

הפרשה החמורה נחשפה לראשונה בחודש ינואר האחרון בוואלה! חדשות, וזכתה להדים רבים אחרי שהתגלה כי מספר רב של נערים בגילאי 14-12 אנסו את הילדה בשורת מקרים. באחד המקרים, האונס אירע במהלך מסיבת יום הולדת, שנערכה לאחד הנערים בשטח בית הספר – תוך שהתקיפה המינית מתועדת בטלפון סלולרי של אחד הנוכחים. הסרטון האמור הגיע לידי המשטרה, מה שהוביל למעצר.

הנערים נשלחו למעצר בית בן 30 יום, בהתאם להחלטת בית המשפט לנוער. בתחילה התעקשו במשטרה להשאיר את הנערים במעצר למרות גילם הצעיר, וזאת מחשש לשיבוש הליכי החקירה. אולם לאחר שבית המשפט המחוזי בתל אביב קיבל את ערעורם של חלק מהם והורה לשחררם, הוחלט במשטרה "ליישר קו" ולשחרר גם את חבריהם.

לאחר הגשת כתב האישום נגד ה-11 בבית המשפט המחוזי בתל אביב, הועבר התיק להליך גישור אצל השופט גלעד נויטל. במסגרת הליך זה הסכימו הצדדים שהנערים יישלחו לקצין מבחן, בטרם יגובש מתווה מוסכם להסדר טיעון.

עוד בוואלה! חדשות:
יצאו משבעה על החייל ההרוג – ועשו לינץ' בערבים
עדות ממחבל דאעש שנלכד: "רק אמרו לי ללחוץ על כפתור"
המחוקק האנטישמי משחזר התקיפה: "הגיח כמו עטלף"

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully