וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

16 ישראלים נתקעו בשדה התעופה בקטאר למשך יום

28.8.2014 / 6:47

בשל עיכוב פספסו הישראלים את טיסת ההמשך ארצה ושהו בשטחי התומכת הגדולה של חמאס במבצע "צוק איתן". "הדרכונים היו אצלם, היינו בחוסר ודאות של ממש". הם שבו לארץ דרך ירדן

ישראלים שתקועים בקטאר. באדיבות המצולמים
ממתינים לפתרונות בשדה התעופה בקטאר/באדיבות המצולמים

אבודים בקטאר: 16 ישראלים נתקעו אתמול (רביעי) בנסיכות במפרץ בשל עיכוב של טיסת המשך מניו דלהי של חברת התעופה קטאר איירווייז. במשך כל היום שהו הישראלים במצב של חוסר וודאות והמתנה לטיסה הבאה במדינה הערבית, שלישראל אין יחסים מוסדרים של ממש עמה.

אחת הישראליות, מיכל סיגלר, סיפרה לוואלה! חדשות על העיכוב שהשאיר את הנוסעים בשטחי אחת התומכות הגדולות של חמאס במהלך מבצע "צוק איתן". "הטיסה שלנו התעכבה בניו דלהי. הקפטן הודיע בקשר שצריך לרדת מהמטוס בגלל תקלה טכנית. ראינו שני אנשי צוות בבגדי אב"כ, ואמרו לנו שיש חשש שבטיסה הקודמת היה אדם שנדבק באבולה ולכן יש לרסס את המטוס כדי למנוע הידבקות. הורידו את כולנו מהטיסה וריססו את המטוס". סיפרה סיגלר.

בשל העיכוב, כשנחתו בקטאר פספסו את טיסת ההמשך לתל אביב ומצאו עצמם תקועים בשדה התעופה במדינה. "כל הזמן שינו לנו את אפשרויות החזרה לתל אביב. כל פעם הציעו לנו הצעות אחרות ובעיקר השאירו אותנו לא מעודכנים", אמרה. "הציעו לנו לחזור דרך רומא או ירדן. הדרכונים וכרטיסי הטיסה שלנו היו אצלם, היינו בחוסר וודאות של ממש. לא יכולנו לצאת מהמלון, הביאו לנו תלושים לאוכל, אבל תשובות לא יכלו לתת לנו".

לבסוף הוצע לישראלים שבמשך יום שלם לא ידעו מה יעלה בגורלם לעלות על טיסה לדובאי. משם המשיכו לעמאן ורק אז הגיעו לישראל.

עוד ידיעות בוואלה! חדשות
דווקא בזמן מלחמה: ישראל נשארה ללא שגריר בארה"ב
הרוגה ו-3 פצועים בתאונה ליד מנהרות הכרמל בחיפה
דיווח: בישראל בודקים אם חמאס חטף את המטייל החרדי

  • עוד באותו נושא:
  • קטאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully