וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: בישראל בודקים אם חמאס חטף את המטייל החרדי

לפי הדיווח, גורמים ישראלים בודקים את ההשערה כי אהרון סופר שנעדר מיום שישי, נחטף בידי הארגון. טרם נמצא קשר בין חמאס להיעדרות, אך החשש נבדק "בגלל ניסיון העבר"

צילום: חטיבת דובר המשטרה, עריכה: יותם בן-דוד

שישה ימים חלפו מאז נעלמו עקבותיו של תלמיד הישיבה בן ה-23, אהרון סופר, ועדיין אין קצה חוט לגבי גורלו של הצעיר. עם זאת, עיתון "הניו יורק דיילי ניוז" דיווח אמש (רביעי) כי משיחות עם גורמים ישראלים התברר כי נבחנת האפשרות שהזרוע הצבאית של חמאס מעורבת בהיעלמותו של סופר, אשר נראה לאחרונה כשטייל באזור יער ירושלים. בנוסף, אתמול פורסם צילום שבו הוא נראה עולה לרכבת הקלה בירושלים ויורד בתחנה האחרונה בהר הרצל, שעות ספורות לפני שנעלמו עקבותיו.

עוד כותרות בוואלה! חדשות:
אכזבה בדרום: "נתניהו לא העניק לנו ביטחון"
מי הבוס? לצה"ל כבר אין "כתובת" לירי מסוריה
יותר נזק מתועלת: הביקורת נגד גנץ חיבלה בצבא כולו

אהרון סופר. חטיבת דובר המשטרה
אהרון סופר בתיעוד מצלמות האבטחה ברכבת הקלה בירושלים/חטיבת דובר המשטרה

לפי הדיווח, המקורות הישראלים אמרו ש"ניסיון העבר", והאופן שבו נעלם סופר, העלו את החששות שהוא נפל לידיו של הארגון. עם זאת, אין בשעה זו כל ביסוס להשערה ומדובר באחת מיני אפשרויות רבות לגבי מה שעלה בגורלו של הנעדר.

הוריו של אהרון, משה וחולדה סופר, אשר מתגוררים בארצות הברית, הגיעו ארצה בתחילת השבוע לאחר קבלת הידיעה על היעדרות בנם. עם נחיתתם בישראל קיבלו עדכון על אודות החיפושים, בין היתר מסגן מפקד מרחב ירושלים, ניצב-משנה מוטי לוי. במהלך פגישתם אתמול עם גורמים במשטרה עודכנו השניים במאמצים הנעשים לאיתור בנם. "המשטרה עושה כמיטב יכולתה ומשקיעה את כל משאביה כדי לאתר את אהרון", אמר ניצב יוסי פריינטי, מפקד מחוז ירושלים במשטרה. ההורים ביקשו להודות למפקד המחוז ואמרו כי הם "מחבקים את השוטרים והמתנדבים על פעילותם הרבה לאורך הימים והלילות, במטרה לאתר את אהרון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
רחל פרנקל, אמו של נפתלי פרנקל, נפגשה עם הורי הנעדר אהרון סופר, אוגוסט 2014. שלומי כהן, מערכת וואלה! NEWS
חוששים מחטיפה. משה וחולדה סופר, הוריו של אהרון/מערכת וואלה! NEWS, שלומי כהן

ביום שלישי נפגשו הוריו של אהרון סופר עם רחלי פרנקל, אמו של הנער נפתלי פרנקל שנחטף ונרצח יחד עם גיל-עד שער ואיל יפרח בחודש יוני האחרון. הפגישה התקיימה בירושלים ונועדה בעיקר כדי לחזק את הורי הנעדר ולעזור להם להתמודד עם אי-הוודאות באשר לגורל בנם.

יואל סופר, אחיו של הנעדר, סיפר כי פרנקל הגיעה לפגישה "כדי להעניק לנו חיזוק ועידוד". בשיחה עם וואלה! חדשות הוא הוסיף: "רחלי נתנה לנו כלים איך עובדים במצב הזה. יש חשש גדול שהוא נחטף, אבל במשטרה לא רוצים לחשוב ככה. אני רוצה לקוות שהוא נמצא בחיים. אנחנו מנסים להגביר את המודעות סביב היעדרותו, כי ככל שעוברים הימים, החיפושים הולכים ודועכים ואנחנו מודאגים".

רחל פרנקל, אמו של נפתלי פרנקל, נפגשה עם הורי הנעדר אהרון סופר, אוגוסט 2014. שלומי כהן, מערכת וואלה! NEWS
פגישת ההורים עם רחלי פרנקל/מערכת וואלה! NEWS, שלומי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully