וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבתו של דניאל הטיחה באהרונוביץ': "תעשו משהו!"

פאולינה טרגרמן ששכלה בסוף השבוע שעבר את נכדה דניאל בן ה-4 קראה לשר לביטחון פנים שהגיע לביקור בנחל עוז, לקום ולפעול "עם כל הקושי". "12 נכדים יש לי. אחד כבר לא נושם"

באדיבות ערוץ 1

בקול שבור הטיחה אתמול בבוקר (שני) פאולינה טרגרמן, סבתו של דניאל בן הארבע שנהרג מפגיעת רסיס פצמ"ר בנחל עוז, בשר לביטחון פנים את זעמה כלפי הממשלה. "אני לא רוצה את זה. אני רוצה שתעשו, שתקומו ותעשו עם כל הקושי", אמרה טרגרמן ליצחק אהרונוביץ', בהתפרצות רגשות שתועדה במצלמת הערוץ הראשון. "כל חייל שנמצא שם הוא כמו הבן שלי או כמו הנכד שלי, אבל תעשו משהו, אי אפשר ככה".

מלחמה בדרום- סיקור מיוחד בוואלה! חדשות
הורי דניאל שחזרו: ”הכול קרה מהר, הרסיס חלף מולנו”
אתר סרוגים: ”מגיע לתושבי נחל עוז, הם תמכו בהתנתקות”
פרס הגיע לנחם את הוריו של דניאל: ”אל תאבדו תקווה”

פאולינה טרגרמן. תאגיד כאן
פאולינה טרגרמן, אתמול/תאגיד כאן

אהרונוביץ' הגיע בשעות הבוקר לקיבוץ נחל עוז שבמועצה האזורית שער הנגב, שם נהרג ביום שישי האחרון דניאל, שלא הספיק להגיע למרחב המוגן בזמן אזעקת "צבע אדום", עת שנערך עם משפחתו לנסוע לסבו וסבתו השניים בקריית אונו. "איזה מחיר אנחנו משלמים? אף אחד לא יחזיר לנו (אותו). אני צריכה היום לעמוד כמו כל הברזל של העולם כדי להחזיק את הילדים שלי, את הנכדים שלי, את החברים שלי", קראה טרגרמן. "12 נכדים יש לי. אחד כבר לא נושם". גם ביתה של פאולינה נפגע מרקטת קסאם בשנת 2011 ונגרם לו נזק רב. בהלוויית נכדה אמרה בבכי: "דניאלי שלי, ילד שלי, כל כך אהבתי אותך. אתה תישאר אהוב. תשלח לנו כוח להתמודד עם האסון הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
דניאל טרגרמן שנהרג מפגיעת פצמ"ר בשער הנגב במבצע צוק איתן, אוגוסט 2014. באדיבות המשפחה
"12 נכדים יש לי. אחד כבר לא נושם". דניאל טרגרמן/באדיבות המשפחה

מטח כבד נורה אתמול בשעות הצהריים לעבר שער הנגב. כ-20 פצצות מרגמה ורקטות קצרות טווח שוגרו לעבר יישובים במועצות האזוריות סמוכות הגדר, בהם גם קיבוץ נחל עוז, שם מתגוררת משפחת טרגרמן. חלק מהפצצות נפלו בשטחים פתוחים, אולם מרביתן נפלו באחד מהקיבוצים באזור. בתוך עשר דקות נשמעו באזור זה, שכמעט וננטש כולו, 26 אזעקות. למרבה המזל, לא היו נפגעים במטח, אולם נראה שישראל לא מצליחה למצוא פתרון לירי קצר הטווח של פצצות המרגמה שהופך בימים האחרונים לאיום המרכזי על תושבי עוטף עזה.

שר האוצר יאיר לפיד התייחס אתמול לנושא פינוי התושבים מיישובי הדרום, והבהיר כי אין בכוונת המדינה לפנות יישובים בצורה יזומה בשלב זה. בראיון לוואלה! חדשות אמר לפיד כי "זה שמישהו אומר לעצמו אני לא רוצה שילדיי יהיו בקו האש, נכנס איתם לאוטו ונוסע זה בסדר, זו זכותו ואנחנו גם נסייע לו למצוא סידור חלופי. אבל מדינת ישראל לא תנטוש יישובים, לא יהיה פה שום ארגון של נטישת ישובים מפני שאנחנו לא ניתן את הניצחון הזה לחמאס. כי הרי איפה זה ייגמר? מה נפנה אח"כ את אשקלון? ואח"כ את אשדוד? מדינת ישראל לא בורחת ולא מפנה ישובים מפני שארגון טרור יורה על תושביה".

גילה ודורון טרגרמן כואבים בבוקר הלוויית בנם דניאל בן ה-4, אוגוסט 2014. רויטרס
"איזה מחיר אנחנו משלמים?". הוריו של דניאל, גילה ודורון טרגרמן בהלוויתו שלשום/רויטרס

שלשום ליוו מאות בני משפחה, חברים וחברי קיבוצים בדרום את דניאל טרגרמן בדרכו האחרונה. נשיא המדינה ראובן ריבלין פנה למשפחה ולתושבי הקיבוץ ואמר: "אין לנו זכות לבקש מכם להישאר כאן, אבל אנחנו יכולים להבטיח שאתם לא לבד. אתכם מחבקת מדינה שלמה. אין לנו זכות לתבוע מכם להמשיך לגור כאן אבל אנחנו מלאי התפעלות מהרגש הציוני המתפעם בכם, מהנכונות להמשיך לבנות ולטפח. אתם המכשול הראשון והאחרון. מכאן ננצח, נתגבר ויוכנע הרוע שסביבנו. דור ההתיישבות היה כאן והוא ממשיך ובונה כאן".

(עדכון ראשון: 22:58)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully