וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משעל: מוחמד דף לא חוסל, הוא "בסדר ומוגן"

ראש הלשכה המדינית של חמאס כינה בראיון ל"יאהו" את ההפגזה בה נהרגו אשתו ובנו של דף "דקירה בגב". הוא הבהיר שחמאס מוכן להפסקת אש אך באותה הנשימה השווה בין נתניהו להיטלר

ראש הלשכה המדינית של חמאס, חאלד משעל, בדוחה בירת קטאר. דצמבר 2012. רויטרס
"לא יודע כמה רקטות ברשות חמאס". משעל/רויטרס

ראש הלשכה המדינית של חמאס חאלד משעל אמר אתמול (שני) כי ניסיון החיסול של מפקד הזרוע הצבאית של חמאס, מוחמד דף, בידי ישראל ביום שלישי האחרון, כשל. בראיון שהעניק לאתר "יאהו" הוסיף משעל כי דף "בסדר ומוגן". הוא קרא להפגזה בה נהרגו אשתו ובנו הפעוט של דף "דקירה בגב".

מלחמה בדרום - סיקור מיוחד בוואלה! חדשות
למה משעל לא נמצא על כוונת המוסד הישראלי?
לקראת הפסקת אש? נתניהו ויעלון דנים בהצעה המצרית
מטח לעבר המרכז: ייורטה רקטה מעל קריית אונו

אלפים השתתפו בהלווית אשתו ובתו של מוחמד דף. רויטרס
"דקירה בגב". הלוויית אשתו ובנו של דף/רויטרס

משעל הבהיר כי חמאס "מוכן להפסקת אש" ולהפסיק את ירי הרקטות לעבר ישראל. עם זאת, הוא התעקש כי לנשיא ארה"ב ברק אובמה "האחריות המוסרית" ללחוץ על הישראלים לסיים את המשבר בעזה. "זוהי הזדמנות עבורי לשלוח הודעה לעם האמריקני, לנשיא אובמה ולקונגרס: על ארה"ב לנהוג במוסריות". כשנשאל כמה רקטות נותרו בידי חמאס התחמק משעל והשיב כי אינו יודע. "אני עומד בראש מוסד פוליטי, אני מנחה את הפוליטיקה והעמדות שלנו אך לא יודע את הפרטים בנושאים צבאיים".

עם זאת, בתשובה לשאלה בנוגע למקורות המימון של חמאס אמר משעל כי הם לא תלויים יותר בגורמים זרים. "לאחרונה נהיה מאוד קשה להכניס את הרקטות לרצועה ונאלצנו לייצר את רובן אם לא את כולן בעזה. אנו תלויים רק בעצמנו בייצור הנשק שלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
רקטה משוגרת מרצועת עזה לעבר ישראל 23 באוגוסט 2014. רויטרס
"אנו תלויים רק בעצמנו בייצור הנשק שלנו". שיגור רקטה מרצועת עזה לעבר ישראל/רויטרס

בראיון השווה משעל בין ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, שר הביטחון משה יעלון והרמטכ"ל בני גנץ לבין אדולף היטלר: "מה שהם עושים – הורגים אלפי אזרחים, ילדים, נשים, שכונות שלמות, פוגעים במסגדים, פוגעים בבתי חולים ובתי ספר (של אונר"א) – מה ההבדל בין מה שהנאצים עשו בשנות ה-30' וה-40'? ומה שהיטלר עשה? זוהי השואה האמיתית".

(עדכון ראשון: 20:56)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully