וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 23 מירושלים נעדר מיום שישי: "מפחדים שנחטף"

25.8.2014 / 20:05

חבריו ומשפחתו של אהרון סופר, חרדי שהגיע לפני שנה לישראל מארה"ב, מחפשים אותו מאז שנעלמו עקבותיו במהלך טיול ביער ירושלים. "מפחדים שהוא היה תשוש ומישהו חטף אותו"

חיפושים אחר אהרון סופר, חרדי בן 23, שנעדר בירושלים. אוגוסט 2014. אהרון והב, בחדרי חרדים, מערכת וואלה! NEWS
פרס בסך 100 אלף שקל למי שיביא מידע שיוביל למציאתו. החיפושים אחר סופר, השבוע/מערכת וואלה! NEWS, אהרון והב, בחדרי חרדים

אהרון סופר, צעיר חרדי בן 23, יצא ביום שישי לטיול קצר ביער ירושלים. במהלך הטיול, ניתק הקשר בינו לבין החבר שעמו טייל ונעלמו עקבותיו. מאז, מחפשים אחריו עשרות שוטרים, בני משפחה ומאות מתנדבים, אבל לאף אחד אין מידע או קצה חוט שיוביל לפתרון התעלומה. משפחתו הציעה פרס בסך 100 אלף שקלים למי שיביא מידע שיוביל למציאתו.

עוד בוואלה! חדשות
לקראת הפסקת אש? נתניהו ויעלון דנים בהצעה המצרית
20 רקטות בעשר דקות: מטח כבד לעוטף עזה
נלחם כמו אריה: מג"ד גולני שנפצע קשה נושם לבד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין מידע או קצה חוט. אהרון סופר/מערכת וואלה!, צילום מסך

סופר, יליד ארצות הברית, הגיע לפני שנה לישראל והחל ללמוד בישיבה בירושלים. ביום שישי, החליט יחד עם חבר נוסף לצאת לטיול יום ביער ירושלים. בשלב מסוים, חברו הביע רצון לרדת ממדרון תלול ביער אך הוא סירב. השניים סיכמו כי הוא יחכה לו למעלה, אך מאז הקשר ביניהם נותק.

כשחברו חזר לישיבה בשעות אחר הצהריים הוא הודיע על כך למשטרה ובחצות החלו החיפושים אחריו, שנמשכים גם כעת. "הוא יצא בלי סלולרי", סיפר לוואלה! חדשות חברו משה בורנשטיין, "יכול להיות שהוא נפל, היה עייף או התמוטט מחוסר אוכל ומים. אנחנו מפחדים שהוא היה תשוש ומישהו חטף אותו. חייבים לומר שהוא אדם בריא, שמח, יש לו המון חברים וכולנו דואגים ומקווים למצוא אותו בריא ושלם".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
חיפושים אחר אהרון סופר, חרדי בן 23, שנעדר בירושלים. אוגוסט 2014. אהרון והב, בחדרי חרדים, מערכת וואלה! NEWS
החיפושים אחר סופר/מערכת וואלה! NEWS, אהרון והב, בחדרי חרדים

דובר משטרת ירושלים, סנ"צ אסף אהרוני, אמר: "החיפושים אחריו עדיין נמשכים וההתמקדות כרגע היא ביער ירושלים". לדבריו, האפשרות כי נחטף "עלתה על השולחן. העברנו אותה לגורמים הרלוונטיים אך אין אישוש לטענה הזו. נעשות פעולות גם באזור העיר, זהו שטח גדול ומורכב ולכן אנחנו פועלים בהתאם".

הוריו של סופר, תושבי ניו ג'רזי, נחתו ביממה האחרונה בישראל על מנת לעקוב מקרוב אחר החיפושים. העובדה כי הנעדר הוא יליד ארה"ב הכניסה לתמונה גם גורמים אמריקנים. "דיברנו עם סנטורים וראשי עיריות", סיפר בורנשטיין, "כדי שיפעילו לחץ על המשטרה ועל כל מי שצריך במטרה שיעשו הכל כדי לאתר אותו". לדבריו, המשטרה אמרה שהם עושים כל מה שאפשר לאתרו, כאילו היה "הבן של נתניהו".

בחיפושים אחרי סופר משתתפים שוטרי ממשטרת ירושלים, מאות מתנדבים של "איחוד הצלה", "זק"א", יחידת חילוץ, פרשים, כלבי גישוש, בני משפחה וחברים. במשטרה חקרו את הוריו, ראש הישיבה והחברים מהישיבה בה הוא לומד, בניסיון לדלות מידע על אודות האזור שבו הוא נמצא, אך בשלב זה אין קצה חוט.

חיפושים אחר אהרון סופר, חרדי בן 23, שנעדר בירושלים. אוגוסט 2014. אהרון והב, בחדרי חרדים, מערכת וואלה! NEWS
מחפשים כאילו הוא "הבן של נתניהו". החיפושים אחר סופר/מערכת וואלה! NEWS, אהרון והב, בחדרי חרדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully