וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של בן ה-4 שנהרג אמרה שלשום: "רוצים לחיות פה בשלום"

בתחילת השבוע שבה גילה טרגרמן, דוברת המועצה האזורית מרחבים, עם משפחתה לביתה בשער הנגב בתקווה שהאש נגמרה. "הייתה התרגשות גדולה", סיפרה. הערב נהרג בנה כשרסיס פצמ"ר פגע בו

צילום: יותם רונן, עריכה: יותם בן-דוד

השמחה לשוב הביתה התחלפה באבל כבד: גילה טרגרמן, תושבת אחד הקיבוצים בשער הנגב המשמשת דוברת המועצה האזורית מרחבים, שכלה הערב (שישי) את בנה בן הארבע כשרסיס של פצמ"ר פגע בו ישירות בעת ששיחק בבית המשפחה. הוא נפצע באורח אנוש וכעבור זמן קצר מת מפצעיו.

ילד בן 4 נהרג מפגיעת פצמ"ר בקיבוץ במועצה האזורית שער הנגב. 22 באוגוסט 2014. כבאות מחוז דרום, מערכת וואלה! NEWS
כבאי בזירת התפוצצות של הפצמ"ר בקיבוץ בשער הנגב, הערב/מערכת וואלה! NEWS, כבאות מחוז דרום

רק ביום ראשון שבה טרגרמן עם משפחתה לביתם, בתום תקופה שבה שהו במקום אחר בשל הירי מרצועת עזה שלא פסק בשבועות האחרונים. שלשום התראיינה טרגרמן לוואלה! חדשות לצורך כתבה לקראת תחילתה הקרובה של שנת הלימודים. אחרי שהפלסטינים הפרו את הפסקת האש ביום שלישי אחר הצהריים וחידשו את הירי לעבר ישראל, החליטה המשפחה שוב לעזוב את הבית כבר למחרת בבוקר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

"המציאות הזאת לא פשוטה", סיפרה טרגרמן, שציינה כי היא אפילו לא הספיקה לפרוק את המזוודות. "הייתה התרגשות גדולה לחזור הביתה, הילדים לא ראו את הבית, את הצעצועים שלהם ואת המיטות במשך חודש וחצי", הסבירה. היא הביעה תקווה לשוב הביתה בקרוב – דבר שאכן קרה לקראת סוף השבוע. "בסך הכול אנחנו רוצים לחיות פה בשקט ובשלום", אמרה שלשום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully