וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצרה כנופיה שניצלה את המצב הביטחוני לפרוץ לבתים

19.8.2014 / 15:13

3 חברי "כנופיית אחר הצהריים" חשודים שפרצו לעשרות דירות בגוש דן בשעות הצהריים המאוחרות בימי "צוק איתן". הם נעצרו בפתח בניין בראשון לציון כשנמלטו מדירה שבעליה התעורר בשעת הפריצה

אילוסטרציית עצור. ShutterStock
השתמשו במפתח "מאסטר" ובדסקיות פריצה/ShutterStock

מבצע "צוק איתן" שיבש בשבועות האחרונים את שגרת חייהם של אזרחים רבים בדרום הארץ ובמרכזה, אך כעת מתברר כי גם לעבריינים המבצע הצבאי והרקטות שיבשו את שגרת העבודה – ובכלל זה גם ל"כנופיית אחר הצהריים". בלשי היחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז תל אביב מעריכים כי הצליחו ללכוד את חברי הכנופיה, שחבריה חשודים בפריצה לעשרות דירות ברחבי גוש דן. על פי החשד, חברי הכנופיה פרצו לבתים בשעות הצהריים המאוחרות, מתוך הנחה שבשל המצב הביטחוני וירי הרקטות, התושבים יעדיפו להסתגר בבתים בשעות הערב והלילה.

בשבועות האחרונים הבחינו במשטרת תל אביב בריבוי מעשי פריצה לדירות בעלי מאפיינים זהים: בכל המקרים השתמשו הפורצים במפתח "מאסטר" או בדסקיות פריצה מקצועיות. מפקד מחוז תל אביב, ניצב בנצי סאו, החליט להעביר את הפרשה לטיפול בלשי ימ"ר תל אביב בפיקודו של ניצב-משנה גדי אשד. בתוך זמן קצר הועלתה במשטרה הערכה שלפיה חברי הכנופיה הם שלוש דמויות המוכרות היטב לחוקרים: יהודה שלום, בן 33, רפי סיני, בן 31, ויוסף שרלו, בן 30. האחרון היה אמור להיות במעצר בית עם אזיק אלקטרוני בעקבות כתב אישום שהוגש נגדו בגין עבירות רכוש.

עוד בנושאי משפט ופלילים:
המשטרה ממליצה להעמיד לדין את ח"כ זועבי בגין הסתה
כמו בסרט: שודד בנקים נתפס על חם בסינמה סיטי
מי גנב את התמונות האחרונות של מולי בן ה-5?

דפקו גם על דלתו של בלש בימ"ר

בימ"ר תל אביב החליטו להצמיד בלשים לשלושה, ובשבוע שעבר הם הבחינו בהם כשנפגשו בשעות אחר הצהריים ונסעו יחד לבניין מגורים ברחוב נגבה 46 בשכונת רמת אליהו בראשון לציון. שניים מהם נראו נכנסים לבניין, ואילו השלישי נותר ככל הנראה לתצפת מבחוץ. מחומר החקירה שאספו חוקרי מפלג התשאול בימ"ר, בפיקודו של סגן-ניצב ניסים דאודי, עלה כי שני החשודים נכנסו לחמש דירות בבניין. "לפני שפרצו לכל דירה, הם היו מקישים על הדלת כדי לוודא שאין איש בתוכה", סיפר אחד החוקרים. החשודים הגיעו גם לדירתו של אחד מבלשי הימ"ר, אך לאחר שהוא פתח את הדלת והם הבחינו בו, הם מיהרו לעזוב את הקומה.

בהמשך נכנסו החשודים לדירה שבעליה ישן באותה שעה. הוא התעורר מהרעש, והחשודים נמלטו מהדירה במהירות. בכניסה לבניין המתינו בלשי היחידה המכונה "הסמויה". אלה סימנו לבלשי הימ"ר שהיו בקרבת מקום לצאת ממקום המסתור ולעצור את השלושה. האחרונים הכחישו את המיוחס להם, חרף העובדה שברשות אחד מהם נמצאו מפתחות "מאסטר" ודסקיות פריצה. החשודים הובאו לבית משפט השלום בעיר ומעצרם הוארך עד היום. הבוקר הגישה המשטרה הצהרת תובע ובית המשפט הורה להאריך את מעצרם עד מחר, אז יוגש נגד חברי הכנופיה כתב אישום.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully