וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו בסרט: שודד בנקים נתפס על חם בסינמה סיטי

19.8.2014 / 9:51

מאות מבלים במתחם בראשון לציון היו עדים לסצנה הוליוודית, כשבלשים שהמתינו ליד סניף בנק אוצר החייל עצרו גבר החשוד ששדד לאחרונה בנקים רבים בגוש דן, כשפאה לראשו ודבק על אצבעותיו

תושב בת ים החשוד ששדד בנקים בגוש דן נתפס על חם בסינמה סיטי בראשון לציון. 18 באוגוסט 2014. מצלמות אבטחה, צילום מסך
סוף טוב. החשוד במעשי השוד בפעולה, כשהפאה על ראשו/צילום מסך, מצלמות אבטחה

מאות בני נוער שניצלו את החופש הגדול לצפות בסרט בסינמה סיטי בראשון לציון זכו אתמול (שני) ב"בונוס": פעילות משטרה שהזכירה סצנה מסרט הוליוודי עתיר אקשן. שוטרים שהמתינו במקום הבילוי ההומה סבורים כי הצליחו לתפוס "על חם" גבר בן 39 מבת ים, החשוד ששדד בחודשים האחרונים סניפי בנק רבים בגוש דן. יחד אתו נעצר גם גבר בן 42, גם הוא מבת ים, החשוד כי תפקידו היה למלט את חברו במכונית ההונדה שבה הגיעו לזירות הפשע.

בחודשים האחרונים נעשו כמה וכמה מעשי שוד של סניפי בנק, רובם בראשון לציון, בחולון ובבת ים. בשל דפוס הפעולה, סברו במשטרה כי מדובר בשודד סדרתי: בכל המקרים הוא נכנס לבנק כשהוא חובש לראשו פאה ועל אצבעותיו סרט בידוד דביק כדי לא להשאיר טביעות אצבע בזירה. נוסף על כך, הוא נהג לשדוד את הבנק באמצעות פתק שהגיש לכספר או לכספרית. מיד לאחר שקיבל את הכסף, היה נמלט במכונית שהמתינה בכניסה לסניף.

מפקד מרחב איילון במשטרה, ניצב-משנה נתן בוזנה, הקים כוח משימה ממוקד שכלל עשרות בלשי מודיעין של מרחב איילון. אלה המתינו בקרבת סניפי בנק ברחבי גוש דן, בהנחה שבתוך ימים יבצעו השניים שוד נוסף. אתמול התבררה ההנחה כנכונה, לאחר שעשרות בלשים נפרשו סמוך לסניף בנק אוצר החייל במתחם הסינמה סיטי.

סמוך לשעה 15:00 הגיעו החשודים למקום. רגע לפני שביצעו את השוד, הבחינו בהם בלשי המשטרה, זינקו לעברם ועצרו אותם. החשוד המרכזי נתפס כשהפאה על ראשו, האיזולירבנד על אצבעותיו ובכיס מכנסיו הפתק. הבוקר יובאו הוא והחשוד השני, ששימש נהג מכונית ההימלטות, לבית משפט השלום בתל אביב, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרם.

עוד כותרות בוואלה! חדשות:
הערכה בישראל: "אולי נצליח להגיע להסכמות מוגבלות"
האפיפיור: נותרו לי לכל היותר שלוש שנים לחיות
לאחר שני עשורים - תכנית לימוד חדשה במתמטיקה

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully