וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי גנב את התמונות האחרונות של מולי בן ה-5?

19.8.2014 / 13:05

מולי ספראי הלך לעולמו לפני 3 שבועות ממחלת הסרטן. אתמול, כשהלכה אמו להתאוורר מעט בבריכת ירושלים, נגנב הטלפון הנייד שלה ובו המזכרת האחרונה. "זיכרונות שאין להם תחליף"

מרים ספראי שהטלפון הנייד שלה נגנב ובו תמונות של בנה מולי שמת מסרטן. אוגוסט 2014. פייסבוק, צילום מסך
"פיראט אמיץ בן 5". מרים ספראי ובנה המנוח מולי/צילום מסך, פייסבוק

מרים ספראי, שבנה מולי מת לפני שלושה שבועות בתום מאבק במחלת הסרטן, הגיעה אתמול (שני) לבריכת ירושלים על מנת להתאוורר מעט. אלא שבעודה שוהה בבריכה, נגנב הטלפון הסלולרי שלה, ובה תמונותיו האחרונות של בנה.

ספראי מיהרה להגיש תלונה במשטרת מרחב מוריה, וזו פתחה בפעולות שונות במטרה לאכן את המכשיר. "במצבים מעין אלה הגנב מחליף בדרך כלל את כרטיס הסים כדי להקשות על איתורו", הסביר גורם במשטרה, "לכן קשה מאוד לאתר מכשיר כזה שנגנב".

ברוב ייאושה פרסמה האם סטטוס בפייסבוק ובה פנתה אל לבו של הגנב כדי לנסות למנוע את אובדן התמונות, שלהן ערך רגשי רב. "גנבו לי את הפלאפון עם תמונות בני מולי, פיראט בן חמש שנפטר לפני שלושה שבועות אחרי מאבק ארוך נגד הסרטן", כתבה האם. "מדובר בזיכרונות שאין להם תחליף. הגניבה הייתה בסביבות 16:30 בבריכת ירושלים (רחוב עמק רפאים). מדובר בפלאפון סמסונג גלקסי מיני 3S בצבע לבן, עם כיסוי לבן ועליו פרחים", היא פירטה. האם פנתה גם לציבור הרחב וביקשה מכל היודע דבר על מקום הימצאותו של הטלפון הסלולרי ליצור עמה קשר בכתובת הדואר האלקטרוני myriamsafari@gmail.com. פנייתה שותפה גם בדף הפייסבוק "סטטוסים מצייצים".

ממשטרת ירושלים נמסר בתגובה כי עם קבלת התלונה ולאור רגישות האירוע, ביצעו חוקרי המרחב באופן מידי את הפעולות הנדרשות לשם איתור המכשיר והחקירה נמצאת בעיצומה. "משטרת מרחב מוריה נמצאת בקשר רציף עם המתלוננת במטרה לסייע לה באיתור המכשיר", נמסר.

עוד כותרות בוואלה! חדשות:
אם זינקה למים להציל את בנותיה - וטבעה; מצבה אנוש
מפקד סיירת מטכ"ל לשעבר עודד ראור מת בגיל 46
המהומות במיזורי מחריפות: אש חיה ועשרות עצורים

לפניות לכתב יאיר אלטמן: talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully