וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במהלך טיול במדבר יהודה: בן 13 נפל מצוק ומת

הנער נפל מגובה של 20 מטרים בטיול באזור נחל דוד. הוא פונה במצב אנוש עם פגיעה רב-מערכתית באמצעות מסוק לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, אולם שם נקבע מותו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנער נפל מצוק בגובה 20 מטרים. נחל דוד/מערכת וואלה!, צילום מסך

נער בן 13 נהרג היום (שלישי) לאחר שנפל מצוק במהלך טיול באזור נחל דוד שבמדבר יהודה.

יהודה רוט, חובש בכיר במד"א, שמתגורר סמוך לאזור הנפילה והגיע לזירת האירוע, סיפר: "בתחתית צוק בעומק של כ-20 מטרים שכב נער כבן 13 מחוסר הכרה עם פגיעת ראש קשה ופגיעה רב מערכתית". יחד עם צוות מד"א וצוות רפואה צבאי שהגיעו למקום הם העניקו לפצוע טיפול רפואי ראשוני בשטח שכלל הרדמה, הנשמה ומתן נוזלים. בשל חומרת מצבו, פונה הנער במצב אנוש לבית החולים הדסה עין כרם באמצעות מסוק. אלא שעם הגעתו למרכז הטראומה של בית החולים, לא נותר לצוות הרפואי אלא לקבוע את מותו.

עוד בוואלה! חדשות
לאחר מחדל שיחת החטוף: הרפורמה החדשה במוקד 100
שאבאס: "אם ישראל לא תשתף פעולה, זה יהיה מצער"
בכיר שב"כ לשעבר: כך ננטרל את חמאס

זו אינה הפעם הראשונה השנה שטיולים בנחל הפופולרי גובים נפגעים. בחודש ינואר חילצה יחידת חילוץ עין גדי מורה בת 35 שנפלה במהלך טיול בנחל. היא נפגעה בעמוד השדרה ובשל כך הוזעק מסוק חיל האוויר לסייע בחילוצה. היא פונתה משם במצב קשה.

כמה ימים קודם לכן נפצעו בנחל שני מטיילים, בעת שסלע התמוטט סמוך אליהם ונתזים ממנו פגעו בהם. צוות של יחידת "עוקץ" הוזעק למקום כדי לסייע במאמצים. "שמענו רעש חזק, ואחרי כמה שניות ניתק גוש הסלע שמתחתיו ישבו הילדים שלנו כמה דקות קודם וקרס למטה", סיפר אז אחד המטיילים. "אנשים נבהלו מאוד והחלו לצעוק. היה חשש בהתחלה שמישהו נקבר שם מתחת לסלע אבל בגלל הרעש המקדים המטיילים שהיו שם הצליחו להימלט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully