וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגש: חברי הנופל בעזה עשו קעקוע זהה לזכרו

6.8.2014 / 1:28

12 מחבריו של סמ"ר נסים שון כרמלי, לוחם גולני שנהרג בשג'אעיה, קעקעו על גופם את ראשי התיבות של שמו באנגלית בתוך צורת מגן דוד. "לעולם לא נשכח אותו ונחשוב עליו כל יום"

צילום: שי מכלוף, בני ואינר, דובר צה"ל, לע"מ, רויטרס; עריכה: גדי וינסטוק, ניב פוקס, קשת סידי; קריינות: אביב אברמוביץ'

(אתמול: כוחות צה"ל יוצאים מרצועת עזה)

מחווה מרגשת: 12 מחבריו של סמל-ראשון נסים שון כרמלי, לוחם בחטיבת גולני שנהרג במהלך מבצע "צוק איתן", קעקעו על עצמם קעקוע זהה עם ראשי התיבות של שמו באנגלית בתוך צורת מגן דוד. כמו כן, הקעקוע מזכיר בצורתו את סמל קבוצת הכדורגל מכבי חיפה, הקבוצה שאותה אהד סמ"ר כרמלי.

"חיפשתי משהו שיאפיין אותו וזו האהבה לארץ ולכן המגן דוד", סיפר חברו הקרוב של סמ"ר כרמלי, אלכס קורטסה. "כשסיפרתי על הרעיון לחברים הם מיד אמרו שגם הם רוצים, אבל בהתחלה לא הסכמנו על צורת הקעקוע. אז הלכנו למקעקע, שצייר לנו משהו לדוגמה, והסכמנו". קורטסה המשיך וסיפר כי "צילמנו כל אחד את הקעקוע שלו, ויצרנו מסגרת שבאמצע שמנו את התמונה של שון. הבאנו את זה למשפחה שלו, שתלתה את זה על הקיר. זה רק מראה כמה הוא היה חשוב בשבילנו ולכל כך הרבה אנשים. אנחנו לעולם לא נשכח אותו ונחשוב עליו כל יום".

מלחמה בדרום - כותרות אחרונות
"חמאס ויתר על כל התנאים המוקדמים"
תרחיש האימים של צה"ל על כיבוש רצועת עזה
"מתחיל לראות אור": מסע השיקום של קצין ההנדסה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקעקוע שעשו חבריו של סמל-ראשון נסים שון כרמלי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גל, אחותו של סמ"ר כרמלי תיארה את האירוע המיוחד. "החברים באו הביתה והראו לנו את הקעקוע. זה מדהים. זו גאווה גדולה וזה חיזק אותנו. אני מבינה שעכשיו יש עוד חברים של שון מחו"ל שרוצים לעשות את זה גם. זה לא יאומן".

סמ"ר כרמלי, בן 21 מרעננה, נהרג בשכונת ג'אעיה ב-20 ביולי. סמ"ר כרמלי, חייל בודד, במקור מטקסס עלה לישראל בגיל 16 והצטרף לשתי אחיותיו החיות בארץ. בהלווייתו, שנערכה בבית העלמין הצבאי בחיפה, השתתפו למעלה מ-20 אלף בני אדם. זאת, בעקבות פנייה של מכבי חיפה לאוהדיה ללוות את חברם ליציע בדרכו האחרונה.

רבבות השתתפו בהלוויית החייל הבודד שון כרמלי. ערן גילווארג
20 אלף הגיעו להלווייתו של סמ"ר כרמלי בחיפה/ערן גילווארג

כפיר לוי מעפולה שהגיע להלוויה סיפר: "לא הכרתי את שון אבל כששמעתי, לא היה לי ספק שאני מגיע לכבד אותו בדרכו האחרונה. זה כבוד גדול בשבילי ליטול חלק בהלוויה שלו, אני מרגיש שאני מכיר אותו שנים ארוכות למרות שלא הכרתי את שמו בכלל עד הערב. זה המעט שיכולתי להחזיר לו על מסירותו למען עם ישראל".

ליאור רחמים מעתלית הגיע גם הוא להלוויה. "זאת הייתה אחת הלוויות המרגשות שהשתתפתי בה בימי חיי. לא יכולתי לשבת בבית בערב כזה כשחשבתי שחייל בודד ייטמן ולא יהיו מספיק אנשים בלוויה שלו", סיפר. "שון אולי היה חייל בודד בחייו אבל במותו הוא כבר לא היה בודד, הלוויה הזאת הוכיחה שעם ישראל הוא יחיד ומיוחד. היו כאן אנשים מכל רחבי הארץ".

20 אלף בני אדם בהלווייתו של החייל הבודד שון כרמלי בחיפה 22 ביולי 2014. ערן גילווארג
20 אלף בני אדם בהלווייתו של החייל הבודד שון כרמלי בחיפה 22 ביולי 2014/ערן גילווארג
אוהדי מכבי חיפה בלוויה של סמל ראשון שון כרמלי. מכבי חיפה, אתר רשמי
אוהדי מכבי חיפה בלוויה של סמל ראשון שון כרמלי/אתר רשמי, מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully