וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איום המנהרות: 60% מהציבור הופתעו מיכולות חמאס

64% מתושבי גוש דן השיבו בסקר מכון "Market Watch Panel View" כי הופתעו מהמנהרות והיכולת הרקטית של חמאס בעוד שבדרום ובשפלה שיעורם עומד על 51%. חושבים לרדת מהארץ? אתם במיעוט

צילום: דובר צה"ל

(צפו בפיצוץ מנהרות ברצועת עזה)

חשיפת עשרות מנהרות תקיפה באורך של עשרות קילומטרים ושיגור רקטות עד לאזור חיפה עשו את שלהם: 60% מהציבור הישראלי מדווחים כי הופתעו מהיכולת של חמאס וגודל התשתיות שלהם שנחשפו במבצע "צוק איתן" - כך עולה מסקר מכון "Market Watch Panel View" שנערך בימים חמישי-שישי בשבוע שעבר.


מבצע צוק איתן | כל הכתבות, הפרשנויות והעדכונים
תיעוד: כוחות צה"ל משמידים מנהרות ברצועת עזה
התודעה נצרבה - שג'אעיה היא הדאחיה של עזה
צפו: השמדת מנהרה ממנה ירו מחבלים על כוח גולני

חשיפה והרס מנהרות התקיפה של חמאס ופגיעה בתשתיות הטרור על ידי חטיבת הצנחנים ברצועת עזה. דובר צה"ל
רק 51% מהגברים הודו כי הופתעו. מנהרה התקפית/דובר צה"ל

שיעור המדווחים שהחמאס הפתיע אותם גבוה באופן יחסי בקרב תושבי גוש דן (64%) ונמוך יחסית באזור השפלה והדרום, שם 51% מקרב הנשאלים הופתעו מיכולות חמאס. כמו כן, ניכרים הבדלים בהלך הרוח בין נשים לגברים, כאשר 68% מקרב הנשים הודו כי הופתעו מהמנהרות, המערך והיכולות הרקטיו?ת של חמאס בעוד שבקרב הגברים שיעור המופתעים עומד על 51% בלבד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסקר Market Watch בהנהלת אבינעם ברוג ובשיתוף עם מערכת הפאנל האינטרנטית של PanelView, במסגרתו נשאלו 501 ישראלים מייצגים לפני הפסקת האש בשבת, נבדק גם מידת החשש של הישראלים מהחיים בארץ, ואם היו להם מחשבות על הגירה מישראל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מתוצאות המשאל עולה כי למרות הימשכות מבצע "צוק איתן", רוב גדול (77%) מקרב הישראלים לא העלו את האפשרות אפילו במחשבותיהם. עמדה זו מובעת בעיקר בקרב מבוגרים בני 55 ומעלה (90%), האוכלוסייה הדתית (96%), ותושבי ירושלים (86%). לעומתם, 5% מהציבור שקלו ברצינות לעבור לחיות במדינה אחרת – עם בולטות של צעירים בני 25-34 (10%), וחילוניים (8%). עם זאת, כמעט חמישית (18%) מהישראלים ציינו כי המחשבה על הגירה מהארץ בעקבות המצב הביטחוני "עברה להם בראש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully